AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

De Antoine Vaillant killbowl

337p.jpg

2mdghfq.jpg

34hxkyx.jpg

2dgmbtf.jpg

2ron6g9.jpg

Gyros voor twee

2q36vrm.jpg

Havermout pancakes

k3txub.jpg

3 meals a 600-700 kcal per stuk

2ez7j3q.jpg

wrf8gg.jpg

onderstaand 2 meals op vakantie

2h3ynev.jpg

24gq0wl.jpg

Iemand hier heeft een goede smaak en ook nog eens skills:D

krieltjes
kipfilet
ham/kaas/prei/pakrika/ui

en goed kruiden plus wat mayonaise, had aardig wat dit is 1/3 rest eet ik vanavond na hardlopen :) eerste keer dat ik zoiets maak, nog verdomd goed gelukt ook smaakt jheerlijk

jsez9e.jpg

G*,domme !

Die combi maak ik ook wel eens maar dan eigenlijk altijd met rijst. Zal zeker ook eens proberen met een ovenaardappeltje. Of krieltjes als de vrouw mee eet.

Alleen die krieltjes willen niet graag gaar worden, misschien moet je ze in nog kleinere stukjes snijden, ik sneed ze nu door de helft.

Krieltjes iets voorkoken en dan de pan in helpt wel eens. Of voorkoken en dan de oven in.

Zelfde als gebakken aardappeltjes, als je die niet voorkookt (ze moeten dan nog wel hard blijven) en zo de pan in gooit dan heb je ook al snel: bruin van buiten, niet gaar van binnen.

Krieltjes iets voorkoken en dan de pan in helpt wel eens. Of voorkoken en dan de oven in.

Zelfde als gebakken aardappeltjes, als je die niet voorkookt (ze moeten dan nog wel hard blijven) en zo de pan in gooit dan heb je ook al snel: bruin van buiten, niet gaar van binnen.

Ah ja dat zal het wel zijn dan.. had ze net een paar minuten gekookt :o

morgen komt hier wel een leuke foto van mij denk ik! festivalletje doen namelijk

pre-festival meal! kipfiletsalade met komkommer, ui, tomaat, gekookt ei en geklutst ei, gekruid met witte en zwarte peper met sambal en chipotle saus + een bak kwark met kaneel ernaadt, jamjam

20130120_120543.jpg

quote anders ff alle foto's we hebben ze nog niet gezien

Sterf is kankojong

Terug
Naar boven