- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Praten over proteïne ijs.... Ik lig in bed.... Krijg nu wel veel zin in ijs....Volgens de patisserie chef van Amstel Hotel werkt dit apparaat idd heel goed. Het werkt ongeveer hetzelfde als een Paco.
Alleen kost een Pacojet 10k
Kan wel eens wat receptjes vragen.![]()
Pacojet | Universele Foodprocessor | Pacotizing® | 1.2L | 0.95kW | 230
Bent u op zoek naar kwalitatieve horeca apparatuur voor uw professionele keuken? Bij Horecagemak bent u voor al uw horecabenodigdheden aan het juiste adres. Inwww.horecagemak.nl
Yoghurt ijs met sinaasappel is iig goeie goeie.
Vanille sinaasappels yoghurt is nice.
Sinaasappel passievrucht yoghurt is heel nice.
ik heb hem besteld bij bol. Als het goed is komt hij morgen binnen 😍, dus begin maar vast met spammen! Kleine side note dat ik geen zuivel producten van koemelk drink/eet. Wel amandel drink, soja en vegan protein poeder...Ik heb 100e recepten geprobeerd en weet inmiddels precies verhouding wat werkt en niet. Dm me maar zodra je er eentje hebt. Dan zal ik uitgebreid recepten / producten delen![]()
Morgen ijseten bij @Kloontje !!ik heb hem besteld bij bol. Als het goed is komt hij morgen binnen 😍, dus begin maar vast met spammen! Kleine side note dat ik geen zuivel producten van koemelk drink/eet. Wel amandel drink, soja en vegan protein poeder...
Eigenlijk moet je al deze foto's in één groot raamwerk bij elkaar hebben, dan heb je best een mooi geheel van allemaal mooi uitziende kunstwerkjes....die op te eten zijn.
Dat was niet vanochtend?😋
Ik gok van wel ivm tijdsverschil
In afwachting op een goeie xxl hamburger zoals alleen in amerika kan.
Beter die psyllium husk niet erbij doenIemand een idee hoe dat rijstebloem minder behangplaksel wordt? Ik doe er nu een theelepel bakpoeder door met psylicum husk
Ik wordt nu ook nieuwsgierig naar hoe 8000kcal er in totaal uit zien.@ak kan jij eens een x posten wat jij eet op een dag? Ben wel benieuwd eigenlijk 😛