Ik denk dat hij dat ook onverantwoord vindt.@ak kan jij eens een x posten wat jij eet op een dag? Ben wel benieuwd eigenlijk 😛
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat hij dat ook onverantwoord vindt.@ak kan jij eens een x posten wat jij eet op een dag? Ben wel benieuwd eigenlijk 😛
een hoop mcdonalds iigIk wordt nu ook nieuwsgierig naar hoe 8000kcal er in totaal uit zien.

Ja zo zou ik ook denken, maar dan heb je 4 beste bakken met eten voor je liggen. Ik heb er echt respect voor als je zoveel eet, iedere dag maar weer.Persoonlijk zou ik 4x 2000 kcal eten dan ben je er zo of als ontbijt a 4000 kcal eten.
Pannenkoek OF brood / pindakaas / whey (ontbijt)@ak kan jij eens een x posten wat jij eet op een dag? Ben wel benieuwd eigenlijk 😛
En de helft eet je kleine manneke opPannenkoek OF brood / pindakaas / whey (ontbijt)
Pasta / kip / cashewnoten
Pannenkoek OF havermout+rozijnen / pindakaas / whey (PWO)
Dextro 100gr (intra)
Chocopops / whey (post)
Pasta / rund / cashewnoten
Kwark / cacao 85% / muesli / cashewnoten (pre bed)
1L fruitdrank (50kcal / 100ml)
100gr complex carb shake
2 stuks fruit pd (appel/banaan/mandarijn/kiwi)
1x pw free meal = hamburgers en pre bed meal dan niet

Hij eet alleen aardappelkroketjes met visstick in spinazie.En de helft eet je kleine manneke op
#papabuikjevol
Pannenkoek OF brood / pindakaas / whey (ontbijt)
Dextro 100gr (intra)
Chocopops / whey (post)
100gr complex carb shake
Denk dat als je 7K per dag eet dat extra volume van groentes alles behalve gewenst is
Maar niet minder gezond, lijkt me.Denk dat als je 7K per dag eet dat extra volume van groentes alles behalve gewenst is
Thnx mate, ga eens proberen
ben al met de hoeveelheid water aan het proberen geweest maar blijft slijmerige substantie…Zelf hou ik altijd 3,5x de hoeveelheid van de cor aan in water. Dus bij 100 gram cor 350 ml water. Geen verdere toevoegingen als bakpoeder of psyllium husk nodig.Thnx mate, ga eens proberenben al met de hoeveelheid water aan het proberen geweest maar blijft slijmerige substantie…
Denk dat als je 7K per dag eet dat extra volume van groentes alles behalve gewenst is
Ik ben niet zo van burgers en fast food, maar heb wel deze 16 oz T-Bone voor je:In afwachting op een goeie xxl hamburger zoals alleen in amerika kan.
Bij de pasta zitten groentes bij, maar 100/200gr max op een dag. Volume is het probleem idd. Slik wel supps voor de vitamientjes
Meah mijn dieet heeft fases. Als ik echt push dan schrap ik het onnodige. Beetje identiek als je echt diep cut en je minder dan 1gr bw aan vetten eet. Je lichaam trekt dat wel.
Meaaah dan liever stukje ossenhaas!Ik ben niet zo van burgers en fast food, maar heb wel deze 16 oz T-Bone voor je:
![]()
Verder is het heeeel veel Mexicaans hier.
Jij bent dus echt een BURGERmeester....sorry...kon het niet laten.Meaaah dan liever stukje ossenhaas!
Maar mijn liefde zit bij de burgers ♥️
Zou eens naar deze keet in Arnhem gaan;Meaaah dan liever stukje ossenhaas!
Maar mijn liefde zit bij de burgers ♥️
Hoe zorg je ervoor dat je insuline nog gevoelig blijft als je zoveel eet? Je gaat dan toch continue pieken krijgen?Pannenkoek OF brood / pindakaas / whey (ontbijt)
Dextro 100gr (intra)
Chocopops / whey (post)
100gr complex carb shake