- Waardering
- 10.365
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou er ook een versie zijn voor volwassenen van haar geweldig bestek ?
Zou er ook een versie zijn voor volwassenen van haar geweldig bestek ?
Deze vind ik al geschikt genoeg. 😁Zou er ook een versie zijn voor volwassenen van haar geweldig bestek ?
Haha leuk hè, het is handgemaakt slabestek uit Zuid-Afrika🦒
En wat ligt daar dan een eindje verderop, dat zwarte doosje?
Een rare uitvinding van een dochterbedrijf van samsung. Komt zo nu en dan wel eens geluid uit.En wat ligt daar dan een eindje verderop, dat zwarte doosje?
Ach natuurlijk, ik heb ze niet, mijn vriendin wel.Een rare uitvinding van een dochterbedrijf van samsung. Komt zo nu en dan wel eens geluid uit.
![]()
Vind deze oortjes echt top(wel wat aan de prijs voor oordopjes ~€100). Noise cancelling werkt er goed op en geluid is ook goed (kan beter maar het is en blijft jbl) met geluid op ~30a40% en NC aan hoor je zelfs een stofzuiger niet meer naast je.Ik kom soms onder mijn oldschool steen vandaan gekropen met mijn JBL headphone op, met een bombastisch geluid.....
Ja dat is best een goeie uitvinding dat noise canceling, heb daar wel eens erg versteld van gestaan.Vind deze oortjes echt top(wel wat aan de prijs voor oordopjes ~€100). Noise cancelling werkt er goed op en geluid is ook goed (kan beter maar het is en blijft jbl) met geluid op ~30a40% en NC aan hoor je zelfs een stofzuiger niet meer naast je.
Laat @Kathlinoo het maar niet zien!