XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_3927.jpeg
Pre bed
Platte kaas met whey en aardbeiien

Zag het net ook idd! Heb altijd een voorraadje in de koelkast staan op het werk, waarschijnlijk vande week eentje opgegeten van volgende week. Ben er niet zo bang voor 🙂
Nouuuuu met kip ben ik dan wel wat voorzichtiger, heb ooit een collega groen zien worden toen ie kip at die 2 dagen over datum was, hij wist niet hoe snel hij naar de wc moest, later was ie ziek naar huis gegaan. Hij zag er uit als een zombie toen...

Zag het net ook idd! Heb altijd een voorraadje in de koelkast staan op het werk, waarschijnlijk vande week eentje opgegeten van volgende week. Ben er niet zo bang voor 🙂
Ach ja, Mexicaanse stijl moet je maar denken.

Preventing Food Poisoning. Many people will tell you that they've had no problem coming from other countries and visiting Mexico for short times. But almost anyone from North America, Europe, or Asia will tell you that eventually, after staying sometime, they got some kind of food poisoning.

Nouuuuu met kip ben ik dan wel wat voorzichtiger, heb ooit een collega groen zien worden toen ie kip at die 2 dagen over datum was, hij wist niet hoe snel hij naar de wc moest, later was ie ziek naar huis gegaan. Hij zag er uit als een zombie toen...
Ik normaal ook, zag het helaas pas toen het al op was

• Bicep
Waarderingen: K82
Ja gaat wel goed ik had deze ook gehaald vorige week, zijn best fijn ook door de rijst en pasta heen😎

Als je het even goed verwarmd niks aan de hand😋

Zeker duur, koop ze puur uit gemak. En een mini cut aan het doen idd sinds deze week!
Daar maken ze ook misbruik van. Ik betaal 6,95 voor kilo verse kipfilet. vaak porties van 200-250g. Krijg van mijn vrouw ook vaak te horen dat ik te prijsbewust ben, en we het makkelijk kunnen betalen.
Ik denk dan; we werken er hard voor, dus geef ik het niet zomaar uit(vind het sowieso jammer om geld uit te geven als ik er niks aan verdien :D)

Terug
Naar boven