- Waardering
- 4.813
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Heerlijk, eet smakelijk!Kogelbiefstuk
Aardappelschijfjes
witlof/ananas/wortel salade
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk, eet smakelijk!Kogelbiefstuk
Aardappelschijfjes
witlof/ananas/wortel salade
![]()
Exact dıt wordt nu gekookt. Rijst, 2 kilo kip en broccoli, prep prep en avondeten.
Haha exact op zo'n 1.8 kilo rijst na 😋. Ik heb mijzelf verwend en kook dus altijd vers dus geen prep voor mij. Thnx en eetsmakelijk 💪Exact dıt wordt nu gekookt. Rijst, 2 kilo kip en broccoli, prep prep en avondeten.
Eet smakelijk!
Hoe heb je die macros voor de pannekoeken berekend? Flinke stack voor 600 calorieen!
Valt nog mee. Kant en klare zijn meerHoe heb je die macros voor de pannekoeken berekend? Flinke stack voor 600 calorieen!
Vind je dat meevallen? Als 1 pannekoek 70gram is (AH huismerk) dan tikt het snel aan hoor hahaValt nog mee. Kant en klare zijn meer
~250kcal/100g
Dan valt de 450gram van hierboven toch mee ?Vind je dat meevallen? Als 1 pannekoek 70gram is (AH huismerk) dan tikt het snel aan hoor haha
Oh op die fiets, ik begreep je verkeerdDan valt de 450gram van hierboven toch mee ?
4.5 x250 is iets meer dan 600kcals 😂
Ik heb de helft opgegetenHoe heb je die macros voor de pannekoeken berekend? Flinke stack voor 600 calorieen!
waren 10 pannenkoeken en de macros zijn voor 5 stuks.Aha! There comes the monkey uit de mouwIk heb de helft opgegetenwaren 10 pannenkoeken en de macros zijn voor 5 stuks.
Macro’s zijn dus de helft van deze verpakking met wat extra boter toegevoegd omdat ze een debiele “bereid product” hanteren. Maar kwam redelijk overeen met de kcal van 600ml melk, 115gr ei en 300gr bloem ( /2) dus ik geloof het wel.
https://www.ah.nl/producten/product/wi466750
Sleeve.
Wanneer, waar en hoelaat? 😁Nieuw speeltje binnen
![]()
![]()
Gelijk maar ff een test-run..
![]()