AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Cor met Kwark wat vruchtjes erin. Is goed te doen. Heb nu zon chocolate Cor van xxl. Die smaak is best oke

IMG_0137.jpeg

2 pannekoekjes

Wij laten hier in Noorwegen gewoon een pakketje opsturen met dingen die hier niet te krijgen zijn. 38€ voor een pakket van 4 kilo. Vooral hagelslag en kaas is in trek bij mijm vrouw en kinderen.
Veel dingen zoals zuivel mogen op die manier niet zomaar opgestuurd worden hier (plus de temperatuurverschillen, betwijfel of dat goed blijft). Kaas nam ik nog wel eens mee, maar enkel vacuum sealed om de kwaliteit te waarborgen. Van Nederland verzenden naar hier is sowieso rete-duur, andere kant op valt het mee (althans, 7700Y voor een pakket tot 20kg volgens mij). Helaasch!

Vroeger was er een topic over wat je aan kwark kon toevoegen voor de smaak, kan hem zo snel niet vinden. Stonden wel leuke dingen in. Misschien zoiets aanmaken voor cor?
Die zooi is belachelijk zoet, daar ga ik van over mijn nek. Ik denk dus dat nog meer toevoegen het niet minder zal maken.

Die zooi is belachelijk zoet, daar ga ik van over mijn nek. Ik denk dus dat nog meer toevoegen het niet minder zal maken.
Denk dat ze aan naturel smaak bedoelt. als je smaak nu al goor is of erg zoet, kun je het door een shake mengen, of door de wc spoelen

Dit is ook de reden waarom ik zvm smaakloos/naturel koop. je kunt het beter zelf naar wens op smaak maken.

Denk dat ze aan naturel smaak bedoelt. als je smaak nu al goor is of erg zoet, kun je het door een shake mengen, of door de wc spoelen

Dit is ook de reden waarom ik zvm smaakloos/naturel koop. je kunt het beter zelf naar wens op smaak maken.
Ik gooi principieel geen eten weg. Whey met een smaakje vind ik wel lekker, maar ik denk dat ik volgende keer gewoon naturel rijstpoeder of Olvarit/Bambix koop. Van mij hoeft het ook niet allemaal smaak te hebben. Ik eet gewoon functioneel en gewoon naturel rijst etc. vind ik prima.

Terug
Naar boven