Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Nice! Op dat donkere stuk links bovenin na een mooie kleur en nog interessanter : hoe smaakt ie 😁😁😁
7.2/10, heb toch liever een drogere cake,
Heb hem er op 45m uitgehaald, je kan beter 55m doen en gelijk zilverpapier op de top leggen zodat ie niet verbrand, maar ik heb ook enkel een hetelucht oven in mijn microgolf mischien daarmee

:roflol:

Oke oke dat is geen al te hoge score maar iig voldoende 😁. Microgolf is magnetron combi? Alle ingrediënten zoals op het voorbeeld gebruikt? En ondanks nattigheid wel goed snijbaar dus? Zal hem zelf deze week ook eens maken 💪

20240518_112323.jpg

Met madame jeanette picallilly en mayonaise.

7.2/10, heb toch liever een drogere cake,
Heb hem er op 45m uitgehaald, je kan beter 55m doen en gelijk zilverpapier op de top leggen zodat ie niet verbrand, maar ik heb ook enkel een hetelucht oven in mijn microgolf mischien daarmee

:roflol:
Juist zoooooo lekker als een cake nog een beetje zompig is van binnen!

Maare de temperatuur iets lager en je tijd iets langer, zou dat kunnen verhelpen.

IMG_2191.jpeg

1e poging mealpreppen. Zonder groente want ik had nog geen wokpan. Mislukt. Pasta te lang laten koken. Werd een vieze slijmzooi. Ik vond het zonde om weg te gooien dus wel opgegeten. Smaakte letterlijk naar niks. Ik was ook zout vergeten. Let niet op de rotzooi.

IMG_2213.jpeg

2e poging. Gehakt in normale pan. Roerbakgroenten in wok. Daarna alles samen.

IMG_2216.jpeg

Weer zout vergeten, maar dit keer had het wel smaak. Alles wegen met een weegschaal teveel gedoe dus op gevoel verdeeld. Te weinig. Iig verbetering 👍🏻

Bijlagen

• IMG_2216.jpeg
    IMG_2216.jpeg
    265,8 KB · Weergaven: 19
IMG_2191.jpeg

1e poging mealpreppen. Zonder groente want ik had nog geen wokpan. Mislukt. Pasta te lang laten koken. Werd een vieze slijmzooi. Ik vond het zonde om weg te gooien dus wel opgegeten. Smaakte letterlijk naar niks. Ik was ook zout vergeten. Let niet op de rotzooi.

IMG_2213.jpeg

IMG_2216.jpeg

Weer zout vergeten, maar dit keer had het wel smaak. Alles wegen met een weegschaal teveel gedoe dus op gevoel verdeeld. Te weinig. Iig verbetering 👍🏻
Ziet er goed uit, als je gewoon alles op eet maakt verdelen op gevoel naar mijn mening niks uit. De ene dag eet je een portie van 450 gram, de dag erna 550, dat heft elkaar gewoon op 🙂

Pasta gaart nog na als je het niet goed koud afspoelt, daar moet je ook rekening mee houden. Dus liever 1 minuut korter dan aanbevolen

IMG_2191.jpeg

IMG_2213.jpeg

IMG_2216.jpeg

Gaat toch goed? Wordt vanzelf makkelijker :)

Hoeveel ik er voor over heb om zo'n goede bak Skyr hier te laten bezorgen :o Nooit gedacht dat je zoiets kan missen.
Zelf maken? Melk koken, klein beetje skyr erbij, 24u indikken en dan uitlekken via een theedoek. Of is zuivel daar sowieso lastig te krijgen?

IMG_0134.jpeg

Pita broodje (112 gram)
ERU Balans 15+ (36 gram)
Kipfilet (32 gram)

365Kcal/22g eiwit/57g carbs/4.5g vet (per 2)

Laatst bewerkt:
Ben ik de enige die bijna over zijn nek gaat van Cream of Rice?
17161168299201458897963508718908.jpg

Terug
Naar boven