- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet makkelijker om eerst te schillen? Wel lekker, zo vers
Heb ik wel gedaan, eet wel veel met schil maar ananas nietNiet makkelijker om eerst te schillen? Wel lekker, zo vers
Reden van keto? Gewoon nieuwsgierigDag twee keto dieet. 😁 4 eieren, 130 gram zalm, 30 gram gemengde noten, basilicum en wat gestoomde groente.
![]()
Geniet er van!
Sorry, maar daar ga ik niet aan beginnen. Op internet genoeg over te vinden wat de voordelen zijn.
Heeft voor mij iig niet perse met afvallen te maken maar meer met gezondheid in het algemeen en mentaal.De vraag was inderdaad meer gericht op de gezondheid voordelen voor jou, maargoed prima 😅Sorry, maar daar ga ik niet aan beginnen. Op internet genoeg over te vinden wat de voordelen zijn.Heeft voor mij iig niet perse met afvallen te maken maar meer met gezondheid in het algemeen en mentaal.
Perfect man!Ochtendje mealpreppen;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Recept voor de liefhebbers;
![]()
Avondje in de koelkast laten.
In een wrapje rollen, bovenstaande is voor 9 wraps.
Macro's;
Kcal: 493 kcal
Protein: 51 gram
Fat: 16 gram
Carbs: 35 gram
Keto? Sterkte! (En alvast gecondoleerd)Dag twee keto: 200 gram biefstuk, kaas, groente en avocado.
![]()
Gecondoleerd? Jij ook gecondoleerd dan:
Benieuwd hoeveel dagen je het vol gaat houden, sucdesDag twee keto: 200 gram biefstuk, kaas, groente en avocado.
![]()