AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
20240526_190741.jpg

Mijn Grieks is niet super dus met slag om de arm.
Denk dat het sousvide kip is met zwarte rijst en een truffel saus. Smaakt in elk geval goed. De soort van hamburger maar dan met pork tenderloin? met bbq saus is ook goedgekeurd.

Bijlagen

• 20240526_201406.jpg
    20240526_201406.jpg
    187,6 KB · Weergaven: 44
  • 20240526_201417.jpg
    20240526_201417.jpg
    245,9 KB · Weergaven: 44
Ja dats wel een beetje gek.

Afhankelijk van wie je het vraagt natuurlijk
Zou je zeg maar als je man bent en je zaad laat invriezen en je je vervolgens laat ombouwen tot vrouw jezelf kunnen bevruchten? Zodat je de vader en de moeder bent. En hoe dit dat met hermafrodiete vissen die tweeslachtig zijn?

Edit: ik lees nu dat die vissen niet beide geslachten tegelijkertijd zijn.

Zou je zeg maar als je man bent en je zaad laat invriezen en je je vervolgens laat ombouwen tot vrouw jezelf kunnen bevruchten? Zodat je de vader en de moeder bent. En hoe dit dat met hermafrodiete vissen die tweeslachtig zijn?

Zou een hermafrodiet dit kunnen?

Is er dan nog sprake van inteelt of is het klonen?

Zou een hermafrodiet dit kunnen?

Is er dan nog sprake van inteelt of is het klonen?
Het is geen klonen, want van elk paar genen (of was het chromosomen?) wordt er 1 doorgegeven. Dus als je zelf bruine ogen hebt, kan je kind nog steeds blauwe hebben. Stel je hebt Bb (B=Bruin, b=blauw, en bruin is dominant), dan heb je zelf bruine ogen. Als je 2x b doorgeeft heeft je kind blauwe. Bij klonen zijn volgens mij alle genen hetzelfde.

Het is geen klonen, want van elk paar genen (of was het chromosomen?) wordt er 1 doorgegeven. Dus als je zelf bruine ogen hebt, kan je kind nog steeds blauwe hebben. Stel je hebt Bb (B=Bruin, b=blauw, en bruin is dominant), dan heb je zelf bruine ogen. Als je 2x b doorgeeft heeft je kind blauwe. Bij klonen zijn volgens mij alle genen hetzelfde.
Als je alleen je eigen genen doorgeeft is het toch klonen? Er is immers geen variatie mogelijk (op fouten na).

Als je jezelf zwanger zou maken maak je een kopie van jezelf.

Als je alleen je eigen genen doorgeeft is het toch klonen? Er is immers geen variatie mogelijk (op fouten na).

Als je jezelf zwanger zou maken maak je een kopie van jezelf.
Nee zo werkt niet. Zie het voorbeeld van bruine en blauwe ogen. De zaadcel geeft van ieder paar genen er 1 door en de eicel ook. Er is dus wel variatie mogelijk.

Anemoonvissen wel

Terug
Naar boven