apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Nee zo werkt niet. Zie het voorbeeld van bruine en blauwe ogen. De zaadcel geeft van ieder paar genen er 1 door en de eicel ook. Er is dus wel variatie mogelijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee zo werkt niet. Zie het voorbeeld van bruine en blauwe ogen. De zaadcel geeft van ieder paar genen er 1 door en de eicel ook. Er is dus wel variatie mogelijk.
Ja en nee, ze zijn tweeslachtig, maar 1 van die geslachten is altijd sluimerend aanwezig. In eerste instantie het vrouwelijk geslacht en de hormoon transfomatie om vrouwelijk te worden is niet terg te draaien.
In een school is toch maar één vrouwtje? Als die dood gaat wordt het oudste mannetje een vrouwtje?Ja en nee, ze zijn tweeslachtig, maar 1 van die geslachten is altijd sluimerend aanwezig. In eerste instantie het vrouwelijk geslacht en de hormoon transfomatie om vrouwelijk te worden is niet terg te draaien.
Hoezo? Dit is toch gewoon wat je bij biologie op de middelbare school leert.
Nee want een eicel bevat XX en een zaadcel bevat XY. Je was(bent) man dus bent XY en je produceert dus geen eicellen. Dus hoe ga je jezelf bevruchten?Hoezo? Dit is toch gewoon wat je bij biologie op de middelbare school leert.
![]()
Stel je hebt bruine ogen, Bb, dan is het Bb + Bb. Dan kan het dus nog steeds gebeuren dat dit in blauwe ogen resulteert.
Je bent toch ook niet identiek aan je broer en zus.
. Zo makkelijk is het antwoord van je theoretische vraag niet.
.)Het ging erom als je je om laat bouwen. Laat maar. Het gaat erom dat als je twee personen met dezelfde genen hebt een nakomeling niet een kloon is en er wel degelijk variatie mogelijk is. Je ontwijkt nu mijn punt door over iets anders te beginnen.Nee want een eicel bevat XX en een zaadcel bevat XY. Je was(bent) man dus bent XY en je produceert dus geen eicellen. Dus hoe ga je jezelf bevruchten?
Kweetnie maar ik heb niet in Volendam op de middelbare school gezeten. Zo makkelijk is het antwoord van je theoretische vraag niet.
(Het antwoord is eigenlijk wel makkelijk, namelijk XY kan zichzelf niet bevruchten, maar dat had je kunnen weten van middelbare school biologie.)
Nee, 1 persoon maakt zichzelf zwanger. Niet 2 personen met dezelfde genen.Het ging erom als je je om laat bouwen. Laat maar. Het gaat erom dat als je twee personen met dezelfde genen hebt een nakomeling niet een kloon is en er wel degelijk variatie mogelijk is. Je ontwijkt nu mijn punt door over iets anders te beginnen.
Garnalen of Gamba....nog nooit in mijn leven gehad.
Eigenlijk gewoon boerenomelet 😁Keto dag 4: low carb pizza gemaakt met een bodem van ei en kwark, echt een groot succes, super lekker. Helaas niet helemaal gelijk verhit want ik bak nooit en kut oven.
![]()
Ja maar dan wel meer met pizza kruiden, tomatensaus erbij ook en in de oven best wel lang.
Oke, kom er zo aan. Hoop wel dat je wat meer hebt dan dit voor ons 😋