XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Nee zo werkt niet. Zie het voorbeeld van bruine en blauwe ogen. De zaadcel geeft van ieder paar genen er 1 door en de eicel ook. Er is dus wel variatie mogelijk.
1716608710000-1716758030550.jpg

Ja en nee, ze zijn tweeslachtig, maar 1 van die geslachten is altijd sluimerend aanwezig. In eerste instantie het vrouwelijk geslacht en de hormoon transfomatie om vrouwelijk te worden is niet terg te draaien.
In een school is toch maar één vrouwtje? Als die dood gaat wordt het oudste mannetje een vrouwtje?

Hoezo? Dit is toch gewoon wat je bij biologie op de middelbare school leert.
small.jpg

Stel je hebt bruine ogen, Bb, dan is het Bb + Bb. Dan kan het dus nog steeds gebeuren dat dit in blauwe ogen resulteert.

Je bent toch ook niet identiek aan je broer en zus.

Gisterenavond.
We noemen het maar refeed🤡

2x quarter pounder met een cheddar jasje en jalapenos.
2 zeer Zachtgekookt ei voor de proteine explosie op het broodje.
ovenfriet met parrano regiano kaas met champignons en hamblokjes .
Pindasaus on the side.

En toch loopt de cut heerlijk👍
20240526_172138.jpg

Hoezo? Dit is toch gewoon wat je bij biologie op de middelbare school leert.
small.jpg

Stel je hebt bruine ogen, Bb, dan is het Bb + Bb. Dan kan het dus nog steeds gebeuren dat dit in blauwe ogen resulteert.

Je bent toch ook niet identiek aan je broer en zus.
Nee want een eicel bevat XX en een zaadcel bevat XY. Je was(bent) man dus bent XY en je produceert dus geen eicellen. Dus hoe ga je jezelf bevruchten?

Kweetnie maar ik heb niet in Volendam op de middelbare school gezeten :D. Zo makkelijk is het antwoord van je theoretische vraag niet.

(Het antwoord is eigenlijk wel makkelijk, namelijk XY kan zichzelf niet bevruchten, maar dat had je kunnen weten van middelbare school biologie :D.)

Nee want een eicel bevat XX en een zaadcel bevat XY. Je was(bent) man dus bent XY en je produceert dus geen eicellen. Dus hoe ga je jezelf bevruchten?

Kweetnie maar ik heb niet in Volendam op de middelbare school gezeten :D. Zo makkelijk is het antwoord van je theoretische vraag niet.

(Het antwoord is eigenlijk wel makkelijk, namelijk XY kan zichzelf niet bevruchten, maar dat had je kunnen weten van middelbare school biologie :D.)
Het ging erom als je je om laat bouwen. Laat maar. Het gaat erom dat als je twee personen met dezelfde genen hebt een nakomeling niet een kloon is en er wel degelijk variatie mogelijk is. Je ontwijkt nu mijn punt door over iets anders te beginnen.

Het ging erom als je je om laat bouwen. Laat maar. Het gaat erom dat als je twee personen met dezelfde genen hebt een nakomeling niet een kloon is en er wel degelijk variatie mogelijk is. Je ontwijkt nu mijn punt door over iets anders te beginnen.
Nee, 1 persoon maakt zichzelf zwanger. Niet 2 personen met dezelfde genen.

Is er een verschil? Zeg t maar. En is t dan klonen? Sommige dieren kunnen namelijk zichzelf klonen op deze manier. Sommige slangen bijvoorbeeld. Die kunnen zichzelf bevruchten en hun namekomelingen hebben een identiek genotype.

Laatst bewerkt:
Keto dag 4: low carb pizza gemaakt met een bodem van ei en kwark, echt een groot succes, super lekker. Helaas niet helemaal gelijk verhit want ik bak nooit en kut oven.

20240527_123445.jpg

Bijlagen

• Screenshot_20240527_120328_Lifesum.jpg
    Screenshot_20240527_120328_Lifesum.jpg
    47,9 KB · Weergaven: 31
  • Screenshot_20240527_120334_Lifesum.jpg
    Screenshot_20240527_120334_Lifesum.jpg
    54,3 KB · Weergaven: 34
  • Screenshot_20240527_120340_Lifesum.jpg
    Screenshot_20240527_120340_Lifesum.jpg
    55,1 KB · Weergaven: 33
  • Screenshot_20240527_120350_Lifesum.jpg