MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Oh prima hoor. Eet ook regelmatig tonijn biefstuk, dat is niet uit blik. Is niet echt te vergelijken maar het is prima als je het mengt met ander eten. Puur uit het blik eten lijkt me niet zo geweldig maar dit is prima. Wel msc keurmerk.
Ja ik heb altijd problemen met tonijn uit blik, moet er van kokhalzen op een gegeven moment. Weet gewoon niet hoe ik t lekker kan krijgen.

Ja ik heb altijd problemen met tonijn uit blik, moet er van kokhalzen op een gegeven moment. Weet gewoon niet hoe ik t lekker kan krijgen.
Tonijn in een kommetje doen, beetje peper en zout erbij en dan wat mayonaise of saus naar keuze erbij en dan mixen.

Soms mag het wel..... ;-)

1716978777573.png

Ik maak er een maaltijd van dus geen idee of dat een calorie optie is = 40 gram volkoren pasta. Koken. Afkoelen met koud water tot hij koud is. 25gram verse pesto erdoor roeren. Dan 1 blik tonijn erdoor roeren. Dan een halve rode ui in kleine blokjes erdoor. Dan op een bord en 100gram gehalveerde cherrytomaatjes erop.

Neem eens tonijn in pikante groente van Princes. Zit wat tomatensaus en ui bij. Echt makkelijk, snel en je eiwitjes. :)

Terug
Naar boven