- Waardering
- 7.295
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Chiquita 🍌🍌Ja vet hè? Ik heb ook bakbananen etc. Zelf een heleboel fruitbomen geplant, maar er stonden er nog heel wat van de vorige bewoners😍
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chiquita 🍌🍌Ja vet hè? Ik heb ook bakbananen etc. Zelf een heleboel fruitbomen geplant, maar er stonden er nog heel wat van de vorige bewoners😍
![]()
Heb jij daar gewoon je eigen bananenboompje?
Yes. Maar binnenshuis geeft het geen vruchten, denk ik. Ik vond het gewoon een mooie stoere plant
Zet je hem "straks" toch buiten neer?Yes. Maar binnenshuis geeft het geen vruchten, denk ik. Ik vond het gewoon een mooie stoere plant
Misschien heeft ze liever geen bananen in huis...
Heeft ze ook niet als ze hem buiten neer zet.
Ik heb liever een roze b...
p**mels groeien toch niet aan bomen, gekkie!
Dat ding schijnt enorm te stinken

Je moet er ook niet aan ruiken...

Ik zeg altijd zo, ik zeg maar niks.
Nou ja, door je mond ademhalen gaat op sommige momenten wat lastig hé 🤷🏼♀️
Het is vrijdag:Nou ja, door je mond ademhalen gaat op sommige momenten wat lastig hé 🤷🏼♀️
Niets is minder waar. De riolering op een schip werkt ook middels een vacuum systeem/onderdruk. Ik kan je vertellen dat je het buiten de leiding ruikt naast die pompen in die machinekamer.
Point taken, de volgende keer een nat washandje erlangs.Niets is minder waar. De riolering op een schip werkt ook middels een vacuum systeem/onderdruk. Ik kan je vertellen dat je het buiten de leiding ruikt naast die pompen in die machinekamer.