- Waardering
- 1.879
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk om te zien op groot scherm, ik ruik de kip en brocolli al....zit ik hier met 4 eieren en 4 droge rijstwafels en banaantje....Wa wollie, brocolli of broconie ?
450g brocolli
350g kipfilet
350g krieltjes
![]()
Wanneer pannenkoeken met Appelstroop ?Pittige tonijn, kaas en avocado salade met japanse groente. Toch 800 kcal en 64 gram eiwit.
![]()
Dit zijn echt mijn soort maaltijden, mijn vriendin vindt de combo fruit met ei echt walgelijk, sowieso hoe ik een ei eet vindt ze maar niks, maar wij killen die eieren op onze eigen manier.![]()
Ontbijt/Lunch iig eerste maaltijd van de dag haha
Eieren
Abrikoos
Dadels
Banaan
Perzik
Peer
Mandarijn
Wie weet keertje keto pannenkoeken maar zonder appelstroop, haha. Sowieso heb ik bijna nooit appelstroop gehad, die naam heb ik ooit totaal random gekozen, lol.
Zacht gekookt en uit lepelen. Hard gekookt is gewoon zonde van de eieren hun smaak.
Echt hardgekookt vind ik ook niet lekker. Ik vind het heerlijk als het eigeel creméachtig is. En dan komt nou het "weirdo-deel" ik vind het lekkerst als het koud is. Dus koud en creméactig.... heerlijk.Zacht gekookt en uit lepelen. Hard gekookt is gewoon zonde van de eieren hun smaak.
Smelt jij je chocolade en dompel je dan de aardbeitjes erin..even laten staan en dan heb je een soort bonbon..of zoiets
Nee, ben hardcore en eet het rauw.Smelt jij je chocolade en dompel je dan de aardbeitjes erin..even laten staan en dan heb je een soort bonbon..of zoiets