Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Cheat. Zelffemaakte pizza en bubbels!

uploadfromtaptalk1395437130019.jpg

Bulgur curry met kalkoen reepjes

20140322_121946.jpg

Havermout met pindakaas en hagelslag. En kop koffie :D

Oats all day.
415ip.jpg

Ziet er lekker uit laluzz :)

Veldsla met wat komkommer, ei en rosbief en een boterham met rosbief en ei. :lick: Oh en een beetje light mayo.
2ui819k.jpg

simpel maar lekker

15yykx5.jpg

Zelf eiwitpannekoeken gemaakt met oats en whey!

uploadfromtaptalk1395577669866.jpg

Recept?

Hoe smaakt dat die groene asperges?

De groene asperge smaakt wat 'krachtiger' dan zijn witte broer. Het voordeel van de groene asperge is dat je hem niet hoeft te schillen. Er schijnt ook meer vitamines in te zitten dan de witte asperge.

Gisteren heb ik een broodbakmachine gekregen en met allerlei gezonde ingrediënten een bananenbrood gebakken.

2w6gtuv.jpg

Ingrediënten:

(Rijpe) bananen, vijgen, ultra fine oats, bananen whey, eieren, amandelmeel en stuk geslagen notenmix.

Iemand anders die vaker zelf zijn eigen brood bakt?

Eens zelf iets geprobeerd te bakken!

image.jpg

Magnetron protein cake ding
IMG_20140323_215635.jpg

En? Was het wat?

Gisteren heb ik een broodbakmachine gekregen en met allerlei gezonde ingrediënten een bananenbrood gebakken.

Ingrediënten:

(Rijpe) bananen, vijgen, ultra fine oats, bananen whey, eieren, amandelmeel en stuk geslagen notenmix.

Iemand anders die vaker zelf zijn eigen brood bakt?

ik maak wekelijks mijn eigen spelt/havermout brood.
cheap en onnomnom lekker!

Ik bak al mn brood zelf.

Met als enige ingrediënten: volkorenmeel, water en gist

Ook regelmatig zo'n bananencake

Deze is van vanavond !

Gebakken kip.
200gr volkoren macaroni.
265 Gr Kikkererwten.
en een blikje tomaten pure'.
Jammie !!!:)

image.jpg

Zo, broccoli met zoete aardappel gebakken in de pan, met nog kip en een eiwitsshake met frambozen erdoorheen gemixt. Eerste keer dat ik zoete aardappel heb meegenomen, maar erg lekker.
Volgende keer alleen iets beter doorbakken denk ik, of een grotere pan/beter elektrisch kookplaatje

ImageUploadedByTapatalk1395690098.602977.jpg

ontbijtje van enkele dagen terug.

2eieren, havermeel (zal rond de 80 gram geweest zijn, niet gewogen), wat melk en 100gram yoghurt.

en zo heb je 5 van deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jazeker, doordat ik hele eieren heb gebruikt was het totaal niet droog (als je tenminste niet te lang wacht met opeten).

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

1 ei
35g pure rice powder (of havermout, volkoren tarwemeel, brinta?, etc..)
Wat water om een mooi beslag te maken

Alles mengen in een tupperware bakje en 1 tot 1,5 minuut in de magnetron op vol vermogen.

Standaard "saaie" maaltijd (blijft wel lekker), volkoren spaghetti, groentenmix en koolvis:
IMG_20140324_173822.jpg

Nu het leuke werk, de Post Workout: "Chocolate Peanut Butter Banana Pancake Burger":
Men maken een pannenkoeken beslag en bakt twee pannenkoeken, één daarvan toppen met banaan en chocolade whey, de andere met pindakaas:
IMG_20140325_214906.jpg

IMG_20140325_214859.jpg

Is dit klaar? Stapelen maar:
IMG_20140325_214932.jpg

Hmm, druipende goodness:
IMG_20140325_215213.jpg

Terug
Naar boven