XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hmmm ontbijtje

DSC_0440.jpg

Hoe maken jullie je perfection protein pancakes van body&fitshop? Ik heb het eens gemaakt zoals op de verpakking staat maar dat was niet al te goed gelukt :).. Ga het zo meteen sowieso met melk maken ipv water, mss nog iets anders toevoegen?

• Like
Waarderingen: YOGI
Dubbele dosis met melk en kaneel in shakebeker, op een ovenplaat 20 mins op 200 graden :)

Hoe maken jullie je perfection protein pancakes van body&fitshop? Ik heb het eens gemaakt zoals op de verpakking staat maar dat was niet al te goed gelukt :).. Ga het zo meteen sowieso met melk maken ipv water, mss nog iets anders toevoegen?

Een eetlepel bloem en een eitje erbij gooien.

Ik neem 2 scoops van protein pancakes, 150 ml melk, 2 eieren, 70 gr havermout en een eetlepel kaneel erbij :P

Ik heb de hoop opgegeven om daar ooit een fatsoenlijke pannenkoek van te kunnen maken.

Ik heb sindskort volkoren meel gevonden bij ah. Werkt uitstekend bij het pannekoeken maken.

Laatst bewerkt:
Mijn studiegenoten met hun chicken kebab en ik met mijn f*cking kilo kwark en water -.-

i cry evertiem :(

novja1.jpg

1kg kwark, zonder iets erbij???:kots::kots::kots::kots::kots:

Terug
Naar boven