Thanks knappe assistente van mij! Heb je ook iets recents?
Kun je Googlen? Want als je zelf ff wat onderzoek doet, zie je zelf dat eigenlijk elke respectabele bron hetzelfde zegt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus, bij snel genoeg in de koelkast en goed verwarmen is er weinig aan de hand.![]()
Are Leftover Rice and Pasta Bad for Your Health?
Proper preparation, storage and reheating is essential for the prevention of food poisoning. Learn how to keep you and your family safe from food-borne illness.www.uhhospitals.org
Staat er in tabel 3 nu dat er na 48uur in de koelkast geen kolonieen gevonden zijn in de rijst die goed terug gekoeld is?
Dus, bij snel genoeg in de koelkast en goed verwarmen is er weinig aan de hand.
Dat doe je bij preppen doorgaans ook, in tegenstelling tot het bewaren van kliekjes.Dus, bij snel genoeg in de koelkast en goed verwarmen is er weinig aan de hand.
Zou het niet riskeren, 3 dagen max. Kleine moeite ook om het even in de vriezer te zetten.Waarom niet gewoon in de koelkast?
Kan makkelijk voor 6 dagen.
En Waarom 6 meals en 5 eieren?
Staan de meeste koelkasten wel zo laag?Mijn vandaag gekochte pokebowl met rijst mag ook 3 dagen bewaard worden.
![]()
Ik ga het eens meten als ik een nauwelijks thermometer kan vinden.
Brb effe in vriezer stoppen....oj ja... shit... die is stuk 😕Zou het niet riskeren, 3 dagen max. Kleine moeite ook om het even in de vriezer te zetten.
)' Elke' woensdag staat in de folder dikkieVomar dag aanbiedingen elke donderdag eieren 20 voor 2,99
Dinsdag kaas 😇 5,99 voor 800 gr![]()

Ligt dus niet aan mijn maar aan de rijst. 😋😋Jij wil zeggen dat je geen raar gedrag vertoond op het forum.![]()
Zie t.