- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Vandaag amper carbseet je dan helemaal niks kwa carbs dan?
Als in rijst, pasta of aardappelen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag amper carbseet je dan helemaal niks kwa carbs dan?
Als in rijst, pasta of aardappelen?
low daggie dus?
Teriyaki en sweet soy vind ik de besteMorgen een sausje uitkiezen bij de jumbo van xxlnutrition. Aanraders?
Bbq en terriyaki scoren altijd goed. Spicy garlic ook, maar die is van rabeko en weet niet of je van beetje spicy houd maar die is ook lekker.Die heeft een goede smaak dus kom maar op met de nummer 1 smaak @AK
Bbq en terriyaki scoren altijd goed. Spicy garlic ook, maar die is van rabeko en weet niet of je van beetje spicy houd maar die is ook lekker.
Mayo en knoflook moet je iig echt niet pakken die zijn ranzig in de zero variant
Ik hou zelf ook niet echt van pittige sauzen, maar je zou die chilisaus (die rode die niet pittig is) kunnen proberen. Gooi ik eigenlijk altijd over de rijst, kip en groentes.Morgen een sausje uitkiezen bij de jumbo van xxlnutrition. Aanraders? Kom er iedere dinsdag dus max 1 per week 👌. Hou overigens niet van pittig
![]()
Ik hou zelf ook niet echt van pittige sauzen, maar je zou die chilisaus (die rode die niet pittig is) kunnen proberen. Gooi ik eigenlijk altijd over de rijst, kip en groentes.
150kcal / 100ml heeft die. In een cut zou ik dat niet kiezen.
Ik word er verlegen van! Straks ga ik nog stotteren meid 😘
Check👌 teriyaki klinkt goed om brocolli beter schepbaar te maken 🥦150kcal / 100ml heeft die. In een cut zou ik dat niet kiezen.
Paar druppels voor de smaak. Komt nog niet aan de 10, 20ml.150kcal / 100ml heeft die. In een cut zou ik dat niet kiezen.
Klodder mosterd is ook nog wel te doenPaar druppels voor de smaak. Komt nog niet aan de 10, 20ml.
Heb jij goede alternatieven?
Die zero mayo van Calve is ook behoorlijk kcal-gevuld als je 't mij vraagt.
Gewoon geen saus is natuurlijk beter, beetje kaneelpoeder erover voor de afwisseling is ook lekker. 💪🏽
Hot chili van rabeko of xxl. Meen 35 kcal op 100ml. Wel stuk duurder aangezien die fles die jij stuurt 2€ /liter kost en een zero saus 9€.Paar druppels voor de smaak. Komt nog niet aan de 10, 20ml.
Gewoon geen saus is natuurlijk beter, beetje kaneelpoeder erover voor de afwisseling is ook lekker. 💪🏽
Welke heb ne tot nu toe gehad? Ik heb ze allemaal al geproefdMorgen een sausje uitkiezen bij de jumbo van xxlnutrition. Aanraders? Kom er iedere dinsdag dus max 1 per week 👌. Hou overigens niet van pittig
![]()