Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe hele andere dingen met dat soort stickers. 😆
Soms blijft er hard stukje over jaEet ze zelf ook met schil en al. Snij wel alleen de harde boven en onderkant eraf. Prima te doen ook
Hoe krijg je dit droog opgegeten 🧐Laatste maaltijd met rijst 🥺 vanaf morgen kip en groentes 💪
![]()
Je mist nog een paar korrelsHaha vind het echt heel lekker en vrees dat ik het met een sausje juist minder lekker vind 😁 of juist zo lekker dat ik er steeds meer van wil 😮
![]()

Ja ja ja, ik had vroeger altijd een maat en die werd altijd boos als je hem matroos noemde vandaar🤣🤭🙈
Same here💪🏽 alleen de kruim er af iddEet ze zelf ook met schil en al. Snij wel alleen de harde boven en onderkant eraf. Prima te doen ook
Blegh noooo🙈🤭🤪😜
Ik word vaak thuis door bekenden voor marinier uitgemaakt. Matroos vind ik niet zo erg🤣Ja ja ja, ik had vroeger altijd een maat en die werd altijd boos als je hem matroos noemde vandaar🤣🤭🙈
De man eet bosbessen met een vachtje en kiwi's met haar. Ik weet nu echt niet of je een grapje maakt, of dat hij daadwerkelijk stickers eet. Ik vrees het laatste

Door die stickers te eten hoeft die gelijk zijn tanden niet meer te poetsen.De man eet bosbessen met een vachtje en kiwi's met haar. Ik weet nu echt niet of je een grapje maakt, of dat hij daadwerkelijk stickers eet. Ik vrees het laatste![]()

Door die stickers te eten hoeft die gelijk zijn tanden niet meer te poetsen.![]()
Nogsteeds gaan mijn haren recht over eind staan als ik iemand zo een kiwi zie eten. Ik lust sowieso geen kiwi's maar dat gaat echt door merg en been.De man eet bosbessen met een vachtje en kiwi's met haar. Ik weet nu echt niet of je een grapje maakt, of dat hij daadwerkelijk stickers eet. Ik vrees het laatste![]()
Je bedoeld het schilletje? Dat is gewoon iets tussen de oren. Is gewoon eetbaar🤗Nogsteeds gaan mijn haren recht over eind staan als ik iemand zo een kiwi zie eten. Ik lust sowieso geen kiwi's maar dat gaat echt door merg en been.
Stront is ook eetbaar. Toch spoelen we het hier door voordat de mariniers er bij komen.Je bedoeld het schilletje? Dat is gewoon iets tussen de oren. Is gewoon eetbaar🤗
Ja en zout ook, maar als je er een pond van eet ben je de pijp uit🤣Stront is ook eetbaar. Toch spoelen we het hier door voordat de mariniers er bij komen.
Echt? Ik ben even naar de alberheijn hoor tot zo, of niet.maar als je er een pond van eet ben je de pijp uit🤣