MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Echt? Ik ben even naar de alberheijn hoor tot zo, of niet.
Haha ja maar ik snap je, ik lepelde hem vroeger ook uit(de kiwi) maar eet hem tegenwoordig half met de schil op. Het is niet zoals een banaan met schil opeten zoals een olifant doet🤭

Haha ja maar ik snap je, ik lepelde hem vroeger ook uit(de kiwi) maar eet hem tegenwoordig half met de schil op. Het is niet zoals een banaan met schil opeten zoals een olifant doet🤭
Vroeger at ik de kiwi met tegenzin, tegenwoordig helemaal niet. Lust veel fruit maar kiwi's heb ik een mentale allergie voor. Als nagels over een schoolbord.

@Brownie88 heb het even gechecked. 2007/2008 heb ik ongeveer mijn laatste kiwi gegeten.

He he he...
Smakelijk allemaal :D

Just boiled eggs pre-bed.
IMG_2037.jpeg

Jammer, pasta smaakt wel echt goed maar veel te weinig garnalen, als er incl garnalen op de kaart staat, pasta aglio e olio.

Verse inktvisringen altijd goed en laatste was bloemkool van bbq, had ik anders verwacht.

Bijlagen

• IMG_0550.jpeg
    IMG_0550.jpeg
    136,6 KB · Weergaven: 31
  • IMG_0546.jpeg
    IMG_0546.jpeg
    156 KB · Weergaven: 27
  • IMG_0545.jpeg
    IMG_0545.jpeg
    158,6 KB · Weergaven: 31
Jij bent zeker zo'n iemand die ook brood met mes en vork eet?
Ik eet toch geen brood gekkie.
Maar pannenkoeken met je handen??
Ja het kan.
Lijkt me zo plakkerig allemaal. Ik eet ze alleen met een topping van blauwe bessen met aardbeien of zero stroop
Vandaar mijn gedachten van.. Met je handen!!!
Zou wel net zoiets zijn dat er mensen zijn die vinden dat pannenkoeken geen maaltijden zijn.
Season 5 Idk GIF by Friends

Terug
Naar boven