XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Dat is wel de bedoeling. Ik kan pas in Januari een jacht cursus volgen. Wanneer ik die haal een jachtvergunning en wapenvergunning aanvragen.
Maar zoals die hier hangt wordt die wel helemaal zelf geslacht en verwerkt.
Ik was er graag bij geweest maar mijn vrouw is op vacantie. Kon dus niet naar huis.
De buurman was om 21:00 op zijn plekje gaan zitten 00:00 ging het jachtseizoen officieel van start en 00:15 belde hij al dat ze het dier konden ophalen. Lettelijk aan de overkant van zijn huis geschoten. Schot van 185 meter
Dat is een beste afstand🤭 dat was vast geen luchtdrukpistool dan🤣

Krijg ik nu extra likes voor handje op de foto?
20240902_115029.jpg
Kon je ze niet eerst even wassen ofzo?? :D

2 x al??
Wat heb je dan in godsnaam gedaan met je hande...
Nope laat maar.
Straks ben ik opeens medeplichtig van iets ofzo.
Uhmm. Was het lekker ? :D

scared wrestling GIF
Walkabels trekken en dingen met olie. Kost een paar keer wassen voor het er af is. Zal vanavond even een uur onder de douch gaan staan op kosten van de belastingbetaler. Dan komt het er wel weer af.

Klopt. Helaas wisten hun dat ook en was de meuk dus weer niet te vreten en werd je natuurlijk vies aangeken als je ergens 2 van pakte door die stink heks die er werkt.
Haha welke paresto dan🤪 ik kom op bijna in elke in heel noordoost NL

Den Helder dok 6. Meeuwennest is dicht. En de geile reiger is natuurlijk open maar dat is niet echt paresto.
Die dan net weer niet, zit je bij de matrozen😜🐸? Geintje hoor haha. Ik kom wel eens in Doorn bij de Braam Houckgeest

Terug
Naar boven