Gains 💪🏻
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gains 💪🏻
Heb je dit wel met je coach overlegt ?
standaard ontbijtje! Ontbijt is grootste maaltijd en ook men pre workout meal 600 calorieën
Hier was het ontbijt om 4:20
Dan slaap ik nog

Jah, wie niet?? HA!

Er zijn fijnere maaltijden om 9:00u🤪
Hoe laat slaap je dan? Moet je altijd zo vroeg opstaan voor werk? Ik vind het al kut als ik half 7 eruit moet ☺️
Brinta met banaan afgetopt met wat ceylon kaneel🤭
Mix van havermout met COR
Je went eraan.Hoe laat slaap je dan? Moet je altijd zo vroeg opstaan voor werk? Ik vind het al kut als ik half 7 eruit moet ☺️
misschien offt. maar ik zou proberen dagdiensten te draaien. ploegendiensten zijn niet goed voor je, zeker als 40 plusser
Zou ik persoonlijk niet aan kunnen wennen! Ik ben heel gehecht aan mijn slaap anders krijg ik zware migraine. Zelfs op men werk als ik slaap dienst heb houden cliënten rekening met mij….
Dat is echt lekker man!Maaltijd nr.2 van vandaag.
In de wereldberoemde bak (alleen in mijn eigen keuken)
- 130 gram kip
- 65 gram witte rijst (ongekookt)
- 100 gram hollandse tuinerwten
- 5 gram honing
- 20 gram rozijnen
![]()
Voedingswaarde:
- 517 Kcal
- 80,9 gram carbs
- 40,5 gram eiwitten
- 1,8 gram vet
Bij CelaVita(aardappeltjes merk) heb ik altijd in ploegen gewerkt bij de verlading. Hier hadden met name de wat ouderen vaak last van rare problemen. oa maag en darm klachten. Klopt dus wel wat je zegtmisschien offt. maar ik zou proberen dagdiensten te draaien. ploegendiensten zijn niet goed voor je, zeker als 40 plusser
Na 20:00 zie je mij ook hier niet meer hoorZou ik persoonlijk niet aan kunnen wennen! Ik ben heel gehecht aan mijn slaap anders krijg ik zware migraine. Zelfs op men werk als ik slaap dienst heb houden cliënten rekening met mij….