- Waardering
- 10.369
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na een hele pagina met slapgelul.
Kiwibessen 😃
Krijg echt trek, ej maakt het zo mooi op om ons te triggeren
Ja dat kwam ook als eerste in mij op🤗
Ik weet natuurlijk AK zijn schema niet. Maar ik had eerst ook 7500kcal nodig om te groeien toen ik 110kg woog. Nu eet ik 5500kcal en ik groei. Geen idee waar dat aan ligt. Ik eet nu wel alleen maar schone kcal. Toen had ik minder schone kcal. Maar AK eet ook alleen maar schoon neem ik aan?Dom gelul AK. zijn zat die zwaarder wegen dan jij, en minder eten
oa @doetjeman
Hoe krijg je eigenlijk zoveel schone kcal weg? Vast eten en dan COR er achteraan of tussen de maaltijden door?Ik weet natuurlijk AK zijn schema niet. Maar ik had eerst ook 7500kcal nodig om te groeien toen ik 110kg woog. Nu eet ik 5500kcal en ik groei. Geen idee waar dat aan ligt. Ik eet nu wel alleen maar schone kcal. Toen had ik minder schone kcal. Maar AK eet ook alleen maar schoon neem ik aan?
Een ieder kan verschillende kcal behoeftes hebben. Denk dat @AK en zijn coach niet voor niks langzaam de kcal hebben moeten uppen. Dit is gewoon het beste plan voor hem, om dit dus als dom gelul weg te zetten is wel echt veels te kort door de bocht.Dom gelul AK. zijn zat die zwaarder wegen dan jij, en minder eten
oa @doetjeman
Mijn ervaring met grote hoeveelheden niet-schone kcal is wel dat de efficientie van mijn spijsvertering (let op, ik bedoel niet metabolisme) afneemt, dus dat ik bruikbaar eten, vooral bij veel vet, uit zit te schijten.Ik weet natuurlijk AK zijn schema niet. Maar ik had eerst ook 7500kcal nodig om te groeien toen ik 110kg woog. Nu eet ik 5500kcal en ik groei. Geen idee waar dat aan ligt. Ik eet nu wel alleen maar schone kcal. Toen had ik minder schone kcal. Maar AK eet ook alleen maar schoon neem ik aan?

Restaurant de gouden bogen.maar het schijnt dat AK wel van een bezoekje aan een niet al te exclusief Amerikaans snel-voedsel-restaurant houdt![]()
Dus de mac of 5guys is slecht?Ik zal het trouwens niet hardop zeggen, maar het schijnt dat @AK wel van een bezoekje aan een niet al te exclusief Amerikaans snel-voedsel-restaurant houdt![]()
Nee hoor, eet maar lekker door.
Geen haat voor de Mac van mijn kant. Maar schoon zou ik het niet noemen.
Waar is de zout goed voor?Vandaag kantooreten haha
6 Eitjes
7 Dadels
1 Peer
1 Avocado
200gr Cottage cheese
Keltish zout voor t water.
![]()
Maaltijd nr.1 van vandaag.
Dit keer wel met blauwe bessen en aardbeien...
![]()
Waar maken jullie ze van? Recept?
Wat is schoon?Geen haat voor de Mac van mijn kant. Maar schoon zou ik het niet noemen.