Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20240911_103202.jpg

Dom gelul AK. zijn zat die zwaarder wegen dan jij, en minder eten
oa @doetjeman
Ik weet natuurlijk AK zijn schema niet. Maar ik had eerst ook 7500kcal nodig om te groeien toen ik 110kg woog. Nu eet ik 5500kcal en ik groei. Geen idee waar dat aan ligt. Ik eet nu wel alleen maar schone kcal. Toen had ik minder schone kcal. Maar AK eet ook alleen maar schoon neem ik aan?

Ik weet natuurlijk AK zijn schema niet. Maar ik had eerst ook 7500kcal nodig om te groeien toen ik 110kg woog. Nu eet ik 5500kcal en ik groei. Geen idee waar dat aan ligt. Ik eet nu wel alleen maar schone kcal. Toen had ik minder schone kcal. Maar AK eet ook alleen maar schoon neem ik aan?
Hoe krijg je eigenlijk zoveel schone kcal weg? Vast eten en dan COR er achteraan of tussen de maaltijden door?

Dom gelul AK. zijn zat die zwaarder wegen dan jij, en minder eten
oa @doetjeman
Een ieder kan verschillende kcal behoeftes hebben. Denk dat @AK en zijn coach niet voor niks langzaam de kcal hebben moeten uppen. Dit is gewoon het beste plan voor hem, om dit dus als dom gelul weg te zetten is wel echt veels te kort door de bocht.

Mijn ervaring met grote hoeveelheden niet-schone kcal is wel dat de efficientie van mijn spijsvertering (let op, ik bedoel niet metabolisme) afneemt, dus dat ik bruikbaar eten, vooral bij veel vet, uit zit te schijten.

Ik zal het trouwens niet hardop zeggen, maar het schijnt dat @AK wel van een bezoekje aan een niet al te exclusief Amerikaans snel-voedsel-restaurant houdt :P

Terug
Naar boven