AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Zou ik persoonlijk niet aan kunnen wennen! Ik ben heel gehecht aan mijn slaap anders krijg ik zware migraine. Zelfs op men werk als ik slaap dienst heb houden cliënten rekening met mij….
Dit is wel het meest “generatie Z” wat ik alweer in een tijdje gelezen heb 😂

Post jij eens wat spareribs dan!!
Of wat van die Cornetto's van je!!
Waar blijft jij jouw vreten dan?? HE?!
:D
Denk dat de meeste het niet kunnen voorstellen hoeveel 7500 kcal pd is en dat er dan geen tijd meer is voor al die fancy gerechten en het gewoon simpelheid boven pracht en praal maaltijden word.

Denk dat de meeste het niet kunnen voorstellen hoeveel 7500 kcal pd is en dat er dan geen tijd meer is voor al die fancy gerechten en het gewoon simpelheid boven pracht en praal maaltijden word.
Je kan toch ook al die handel hier type nu??
FOTO'S!! ETEN!! NU!!
:laugh:

Waarschijnlijk is een maaltijd voor jou is mijn calorieën behoefte voor een hele dag 🤣

Ik zou persoonlijk mijn ontbijt 3500 calorieën eten dan zit je al bijna over de helft

• Haha
Waarderingen: AK
Ik zou persoonlijk mijn ontbijt 3500 calorieën eten dan zit je al bijna over de helft
Dit ga je niet halen om dagelijks te doen. Eind cut heb je het idee dat je onverzadigd bent en dat is dus ook een struikelblok voor vele dat ze daardoor veels te snel te veel kcal eten onder het mom #bulken.

Eetlust is het enigste wat iemands bulk zou moeten eindigen, ben je te “dik” dan heb je gewoon niet juist gegeten.

Dit ga je niet halen om dagelijks te doen. Eind cut heb je het idee dat je onverzadigd bent en dat is dus ook een struikelblok voor vele dat ze daardoor veels te snel te veel kcal eten onder het mom #bulken.

Eetlust is het enigste wat iemands bulk zou moeten eindigen, ben je te “dik” dan heb je gewoon niet juist gegeten.
Maar ff serieus..
Ben je het nooit zat dan om die hele bakken naar binnen te schuiven?

Dat krijg jij niet weg.

één van mijn ontbijten
350g Cruesli-4 noten(1568) met liter yoghurt(360)
Banaan (100)

Als je zoveel moet eten dan moet je wel afvragen of je metaboslime wel correct werkt? Aangezien het echt heel veel calorieën zijn.

Maar ff serieus..
Ben je het nooit zat dan om die hele bakken naar binnen te schuiven?
Elke dag, maar is er een alternatief?
Doen wat gedaan moet worden en hopen dat je blijft leven 💁

Als je zoveel moet eten dan moet je wel afvragen of je metaboslime wel correct werkt? Aangezien het echt heel veel calorieën zijn.
Een prius loopt 1 op 30 een ferrari loopt 1 op 5.
Denk daar maar over na 👌

Dom gelul AK. zijn zat die zwaarder wegen dan jij, en minder eten
oa @doetjeman
Ja want elk lichaam is ook hetzelfde dat iedereen exact aa komt op bw x met kcal x en wat je dagelijks doet qua oa werkzaamheden etc speelt niet mee.

Ok me metabolisme is kapot en zal naar de dokter gaan voor een magische pil.

Mijn taak is weer gedaan... :devil:
time popcorn GIF

Maar 7500Kcal is wel erg veel maat.
Nick Walker eet er volgens mij niet zoveel.
Hey maar als waar is is het waar en is het niet
waar dan lieg je alleen maar tegenjezelf.
Dus... Boeie

Dat krijg jij niet weg.

één van mijn ontbijten
350g Cruesli-4 noten(1568) met liter yoghurt(360)
Banaan (100)
Cruesli heb ik echt zooo lang niet meer gehad.

Maar jij hebt hier wel een robuust ontbijt, lekker man. Is meteen mijn complete kcals voor een lage dag.

Terug
Naar boven