- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Moet je zo vroeg beginnen met werken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je zo vroeg beginnen met werken?
In mijn hoofd zijn die van de Mac wel lekkerder 🤣🤣🤣Wat is schoon?
Zijn koolhydraten vd mac bv anders als koolhydraten van rijst?
- 80 g havermout
De koolhydraten zelf niet, maar ze komen nooit alleen.Wat is schoon?
Zijn koolhydraten vd mac bv anders als koolhydraten van rijst?
Als ik ze maak, gooi ik er kwark door. Worden ze wat smeuïger van. Maar die van jou zien er absoluut niet droog uit.- 80 g havermout
- banaan
- 1 ei
- 25 g whey
Alles in een blender doen en blenden doe er wel nog 300ml water bij
- zero bak spray
Dan vuur niet te hoog zetten
Als het zo simpel is was @imnewhere ook wel wat zwaarder.Dom gelul AK. zijn zat die zwaarder wegen dan jij, en minder eten
oa @doetjeman
Noem jij @imnewhere nu een Ferrari? 😋Als het zo simpel is was @imnewhere ook wel wat zwaarder.
Ik zeg niet slecht. Maar mijn maag is meteen van slag en zit een paar dagen daarna aan de diarree. Ik ga nu bijvoorbeeld 1x per week uiteten. 2 dagen na het uiteten heb ik ook meteen weer meer moeite met al mijn eten binnen krijgen.
kwark eet ik altijd voor het slapen maar idd zijn echt niet droogAls ik ze maak, gooi ik er kwark door. Worden ze wat smeuïger van. Maar die van jou zien er absoluut niet droog uit.
Ik moet met mijn cheats opletten met frituurvet dus daar ga ik ook niet aan beginnen en extreem hoog in vetten oa veel bacon/kaas is ook niet verstandig en met uitjes kan het ook wel eens uit de hand lopen.Ik zeg niet slecht. Maar mijn maag is meteen van slag en zit een paar dagen daarna aan de diarree. Ik ga nu bijvoorbeeld 1x per week uiteten. 2 dagen na het uiteten heb ik ook meteen weer meer moeite met al mijn eten binnen krijgen.
Jij bent ook 12 cm groter, scheelt ook veel.Ik weet natuurlijk AK zijn schema niet. Maar ik had eerst ook 7500kcal nodig om te groeien toen ik 110kg woog. Nu eet ik 5500kcal en ik groei. Geen idee waar dat aan ligt. Ik eet nu wel alleen maar schone kcal. Toen had ik minder schone kcal. Maar AK eet ook alleen maar schoon neem ik aan?
Hoe weet jij dat? 🤣🤣
Bevorderd de hydratatie. Dus doe meestal een par korreltjes in het water. Inmiddels vind ik het ook erg lekker haha
thanks, ik moet gelijk denken aan ayran.. misschien probeer ik wel een keer karnemelk met wat zout, om te zien of dat een beetje tzelfde idee is 😊👍🏽Bevorderd de hydratatie. Dus doe meestal een par korreltjes in het water. Inmiddels vind ik het ook erg lekker haha
Geweldig heerlijk dit.- 80 g havermout
- banaan
- 1 ei
- 25 g whey
Alles in een blender doen en blenden doe er wel nog 300ml water bij
- zero bak spray
Dan vuur niet te hoog zetten
Belangrijkste is dat het ook leuk blijft en haalbaar….Geweldig heerlijk dit.
Ik vergeet steeds dat ik dit ook gewoon kan doen.
Heerlijke havermout proteïne omelet maken.