ELTraint
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.393
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent de hele dag aan het koken ofniet🤭🤗🤣Maaltijd nr.5 van vandaag (nog 1 te gaan hierna)
- 130 gram tonijn (op waterbasis)
- 120 gram Volkoren Penne (ongekookt)
- 200 gram spinazie
![]()
Voedingswaarde:
- 582 Kcal
- 66 gram carbs
- 52,4 gram eiwitten
- 6,6 gram vetten
Wel nee. Prep meestal 2 dagen vooruit.
Oow dan heb ik niks gezegd. Same here. Jij hebt nog wel wat variatie zie ik🤭 ik heb elke 2 dagen een variatie dat is makkelijker met preppen vind ikWel nee. Prep meestal 2 dagen vooruit.
En havermout en zo hoef je alleen maar in de magnetron te gooien.
En gekookte kwak is niet te kanen
Ja dat doe ik dus ook.Oow dan heb ik niks gezegd. Same here. Jij hebt nog wel wat variatie zie ik🤭 ik heb elke 2 dagen een variatie dat is makkelijker met preppen vind ik

Ja en dan invriezen denk ik? Ivm de rijst die niet te lang in de koelkast kan?Ik prepte alleen voor hele week. Ene keer kip, rijst, brocolli, dan pasta of nasi.(kg bakken)
Eerlijk gezegd niet 🤣Ja en dan invriezen denk ik? Ivm de rijst die niet te lang in de koelkast kan?
Ik had in de bijkeuken eigen koelkast, nu nog want de dames zijn pescotarier.Koelkast staat hier altijd zo vol van die prep bakjes. Heb een hele etage moeten claimen bij de vrouw🤣 past net 2 dagen in
Ja dat is ook handig een eigen koelkast🤗Ik had in de bijkeuken eigen koelkast, nu nog want de dames zijn pescotarier.
Prep bijna nooit meer, want ben ‘huisvader’ thuiswerkend. Eet waar ik zin in heb, kijk de kcals na en gaan
Ik mealprep altijd lunch en avondeten ja als dat is wat je bedoelt 😅
fl**ker zelf havermout in kwark... gewoon zo. Koud en niet koken. Nog sneller😂Wel nee. Prep meestal 2 dagen vooruit.
En havermout en zo hoef je alleen maar in de magnetron te gooien.
En gekookte kwak is niet te kanen
Oow dan heb ik niks gezegd. Same here. Jij hebt nog wel wat variatie zie ik🤭 ik heb elke 2 dagen een variatie dat is makkelijker met preppen vind ik
Met 3 warme maaltijden per dag (al at ik ze koud) had ik altijd 3 verschillende meeIk prepte alleen voor hele week. Ene keer kip, rijst, brocolli, dan pasta of nasi.(kg bakken)
Kan prima in de koelkast een weekje ... 5 dagen in mijn geval. Nooit last gehad.Ja en dan invriezen denk ik? Ivm de rijst die niet te lang in de koelkast kan?
Dat is ook een goeie indd.fl**ker zelf havermout in kwark... gewoon zo. Koud en niet koken. Nog sneller😂
Ik doe t in de ochtend en vlak voor t slapen.Dat is ook een goeie indd.
Heb ik wel eens gedaan voor het slapen gaan.
Maar het valt me toch altijd wel zwaar op mijn maag.