AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Maaltijd nr.5 van vandaag (nog 1 te gaan hierna)
  • 130 gram tonijn (op waterbasis)
  • 120 gram Volkoren Penne (ongekookt)
  • 200 gram spinazie
maaltijd5pennen.png

Voedingswaarde:
  • 582 Kcal
  • 66 gram carbs
  • 52,4 gram eiwitten
  • 6,6 gram vetten

Maaltijd nr.5 van vandaag (nog 1 te gaan hierna)
  • 130 gram tonijn (op waterbasis)
  • 120 gram Volkoren Penne (ongekookt)
  • 200 gram spinazie
maaltijd5pennen.png

Voedingswaarde:
  • 582 Kcal
  • 66 gram carbs
  • 52,4 gram eiwitten
  • 6,6 gram vetten
Je bent de hele dag aan het koken ofniet🤭🤗🤣

Wel nee. Prep meestal 2 dagen vooruit.
En havermout en zo hoef je alleen maar in de magnetron te gooien.
En gekookte kwak is niet te kanen
Oow dan heb ik niks gezegd. Same here. Jij hebt nog wel wat variatie zie ik🤭 ik heb elke 2 dagen een variatie dat is makkelijker met preppen vind ik

Ik prepte alleen voor hele week. Ene keer kip, rijst, brocolli, dan pasta of nasi.(kg bakken)

Koelkast staat hier altijd zo vol van die prep bakjes. Heb een hele etage moeten claimen bij de vrouw🤣 past net 2 dagen in

Koelkast staat hier altijd zo vol van die prep bakjes. Heb een hele etage moeten claimen bij de vrouw🤣 past net 2 dagen in
Ik had in de bijkeuken eigen koelkast, nu nog want de dames zijn pescotarier.
Prep bijna nooit meer, want ben ‘huisvader’ thuiswerkend. Eet waar ik zin in heb, kijk de kcals na en gaan

Ik had in de bijkeuken eigen koelkast, nu nog want de dames zijn pescotarier.
Prep bijna nooit meer, want ben ‘huisvader’ thuiswerkend. Eet waar ik zin in heb, kijk de kcals na en gaan
Ja dat is ook handig een eigen koelkast🤗
Kijken of ik dat er door krijg hier🤣
Edit: pescotarier, ik moest het even opzoeken maar alleen viseter dus🤗 die kende ik nog niet

• Like
Waarderingen: GruX
Wel nee. Prep meestal 2 dagen vooruit.
En havermout en zo hoef je alleen maar in de magnetron te gooien.
En gekookte kwak is niet te kanen
fl**ker zelf havermout in kwark... gewoon zo. Koud en niet koken. Nog sneller😂

Oow dan heb ik niks gezegd. Same here. Jij hebt nog wel wat variatie zie ik🤭 ik heb elke 2 dagen een variatie dat is makkelijker met preppen vind ik
Ik prepte alleen voor hele week. Ene keer kip, rijst, brocolli, dan pasta of nasi.(kg bakken)
Met 3 warme maaltijden per dag (al at ik ze koud) had ik altijd 3 verschillende mee
Rijst variant, pasta variant, bonen variant (chili achtig). En altijd 1 kip, 1 vis (blik), 1x 4 eieren. En te kleine koelkast... 15 bakken en dan nog ontbijt en diner thuis maken 🙃

Ja en dan invriezen denk ik? Ivm de rijst die niet te lang in de koelkast kan?
Kan prima in de koelkast een weekje ... 5 dagen in mijn geval. Nooit last gehad.
Al denken sommigen heel anders over bewaren ... oh ja... wel altijd lis flesje ketchup mee in de koeltas en nog 2 bakken kwark voor overdag.

Bedenk me dat ik toen elke dag een hutkoffer mee had 😝

Dat is ook een goeie indd.
Heb ik wel eens gedaan voor het slapen gaan.
Maar het valt me toch altijd wel zwaar op mijn maag.
Ik doe t in de ochtend en vlak voor t slapen.
T valt zwaarder... maar in lactosevrije melk (of sl die alternatieven) vind ik t niet te hachelen. Ik hou niet van warme havermout. Ik moet wat te kauwen hebben en ik vind juist de combi met t zure van kwark, zooi kaneel, cacao en zonnebloempitten etc lekker. 🤤

T zwaarder vallen vind ik wel fijn in de avond... dan blijft de honger snachts wat langer weg :o

Terug
Naar boven