Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Belangrijkste is dat het ook leuk blijft en haalbaar….
Klopt, maar soms eet ik heel saai (mijn vriendin zegt dat ik ALTIJD saai eet)

Dan kook ik een paar eieren en eet die dan op zonder iets er bij. Ja met een banaan dan.

Ook als ik een paar eieren bak is het saai, druppel boter, eieren erin en bakken.....meer niet.

Zij maakt er een omelet van met kruiden erover, stukje kaas (zegt ze dan wel tegen me dat het afgewogen is) en dan krijg ik een "niet zo saaie "omelet.

Wel heerlijk.

Maar ik zal die omelet die hier voorbij komt ook eens maken, tijdje terug al eens gedaan en dat beviel goed.

Thanks.

Klopt, maar soms eet ik heel saai (mijn vriendin zegt dat ik ALTIJD saai eet)

Dan kook ik een paar eieren en eet die dan op zonder iets er bij. Ja met een banaan dan.

Ook als ik een paar eieren bak is het saai, druppel boter, eieren erin en bakken.....meer niet.

Zij maakt er een omelet van met kruiden erover, stukje kaas (zegt ze dan wel tegen me dat het afgewogen is) en dan krijg ik een "niet zo saaie "omelet.

Wel heerlijk.

Maar ik zal die omelet die hier voorbij komt ook eens maken, tijdje terug al eens gedaan en dat beviel goed.

Thanks.
Ik kan je wel wat recepten sturen wat laag is in calorieën en niet saai is! Ik merk dat mijn cut nu ook veel gemakkelijker afgaat. Ik eet wel mega veel groenten om verzadigd te blijven

Waar maken jullie ze van? Recept?
Ik had deze panflappen eerder gepost hier met alles erop en eraan.
Die van mij zijn wel net even anders dan ons mede lid seth_Fit.
Hij is/zit in een cut en ik zelf zit in een leanbulkie.
Maar speciaal voor jou komt die nog een keer :D
Let op!
  • 4x ei
  • 5 gram bakpoeder
  • 20 gram whey
  • paar grindjes zout
  • 90 gram havermout
  • 1 x banaan ( 90 a 100 gram)
  • 35 a 40 ml amandelmelk bovenop.
Dat in een blender (ik heb zo'n Ninja ding waar ook zo'n beker bij zit en dit past er net in allemaal
1 x blenden op puree en dan nog even 20 sec op high.
Dan pannenkoekjes van bakken in een grote koekenpan met wat pam spray op hoog vuur.

Als topping:
  • 50 gram blauwe bessen
  • 50 gram aardbeien

Ik kan je wel wat recepten sturen wat laag is in calorieën en niet saai is! Ik merk dat mijn cut nu ook veel gemakkelijker afgaat. Ik eet wel mega veel groenten om verzadigd te blijven
Stuur maar op, altijd goed!

Ja ik eet over het algemeen elke dag wel hetzelfde en ik kom wel goed uit momenteel maar vaak merk ik dat ik best saai eet.

Dan leg ik die recepten wel in de keuken neer, vindt mijn vriendin zelf ook wel leuk om te doen.

thanks, ik moet gelijk denken aan ayran.. misschien probeer ik wel een keer karnemelk met wat zout, om te zien of dat een beetje tzelfde idee is 😊👍🏽
Ayran is lekker ☺️
In Turkije (vnl oost) maakten ze het zelf met Turkse yoghurt, bronwater en zout. Heb hier op t forum ooit eens een foto gezet van tig tig jaar terug. Toen was je nog miljardair na 1x flappen halen 🤣
1 Turkse thee was 2 miljoen lira :roflol:

Linkje foto.
Bericht in topic 'Post je maaltijden (met pics!)' https://forum.bodybuilding.nl/topics/post-je-maaltijden-met-pics.323275/post-10454939

• Love
Waarderingen: K82
Ik had deze panflappen eerder gepost hier met alles erop en eraan.
Die van mij zijn wel net even anders dan ons mede lid seth_Fit.
Hij is/zit in een cut en ik zelf zit in een leanbulkie.
Maar speciaal voor jou komt die nog een keer :D
Let op!
  • 4x ei
  • 5 gram bakpoeder
  • 20 gram whey
  • paar grindjes zout
  • 90 gram havermout
  • 1 x banaan ( 90 a 100 gram)
  • 35 a 40 ml amandelmelk bovenop.
Dat in een blender (ik heb zo'n Ninja ding waar ook zo'n beker bij zit en dit past er net in allemaal
1 x blenden op puree en dan nog even 20 sec op high.
Dan pannenkoekjes van bakken in een grote koekenpan met wat pam spray op hoog vuur.

Als topping:
  • 50 gram blauwe bessen
  • 50 gram aardbeien
Perfect.

En ja met kcals kun je spelen door minder havermout toe te voegen bijvoorbeeld.
Daar komen we wel uit,

Maar zo'n Ninja ding?? Is dat zo'n kleine handige blender die niet zo veel plek in beslag neemt? Ik zag volgens mij zo'n machientje voorbij komen op bol.

Beetje foodspam van de afgelopen weken:
20240908_191345.jpg
20240907_204936.jpg
20240820_205539.jpg
20240727_200544.jpg
20240814_162648.jpg

Perfect.

En ja met kcals kun je spelen door minder havermout toe te voegen bijvoorbeeld.
Daar komen we wel uit,

Maar zo'n Ninja ding?? Is dat zo'n kleine handige blender die niet zo veel plek in beslag neemt? Ik zag volgens mij zo'n machientje voorbij komen op bol.
Hoezo klein?? :D

• Wow
Waarderingen: K82
Maaltijd nr.3 van vandaag (pre workout meal)
  • 38 gram COR (zelfgemaakt)
  • 2 gram Cylon kaneel
  • 42 gram havermout
  • 19 gram 85% pure chocolade
  • 43 gram whey (choco)
  • 1x banaan
maaltijd3prevanvanaag.png

Voedingswaarde:
  • 655 Kcal
  • 81,3 gram carbs
  • 41,4 gram eiwitten
  • 15,1 gram vetten

Ow dan heb ik een andere in mijn hoofd denk ik.

Ik dacht echt zo'n shakebeker formaat (iets groter) maar dit is inderdaad een monster van een Ninja :roflol:
Ja ik weet het niet zeker.
Maar misschien hebben ze hem ook met alleen die beker?

Ja ik weet het niet zeker.
Maar misschien hebben ze hem ook met alleen die beker?

Is maar 700watt dus niet zo krachtig maar voor die prijs kan ik hem wel eens proberen. Gewoon een simpel ding.

Als er 50-100 gr havermout, max 6 eieren en een banaan in kunnen vind ik het goed. Ja en een beetje vloeistof (melk ofzo)

Maaltijd nr.4 van vandaag. (post workout)
Hey bekende bak!
(foto's die langs komen zijn gelijk gemaakt na de bereiding maar niet gelijk hier geupload)
Intra: 30 gram CarbX
De maaltijd:
  • 120 gram choco rice
  • 80 gram blauwe bessen
  • 70 gram aarbeien
  • 35 gram isolate (kokos)
  • 5 gram glutamine
  • 20 gram maiswafels
maaltijd5post.png

Voedingswaarde totaal:
  • 846 Kcal
  • 151,1 gram carbs