Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Grote superzoete mergpijp op en nu moet alles weer zout zijn ( nieuwsgierigheid ook nr de smaken nachos)....guacamole met adjuma..om te blussen Ayran
20240928_143841.jpg
Tekort aan magnesium of chroom?

IMG_20240928_123533827.jpg

Mn ouders respecteren mijn dieet niet...
Of .... je respecteert zelf je dieet niet. 😉
Zij schuiven t niet bij jou naar binnen. Dat doe je zelf🙄
zo leer je nog eens wat, adviseer je daarom gebroken lijnzaad te kopen?
Zie @Bullshark
olie is ook makkelijker... blijft niet zo tussen je kiezen zitten. 😬
Grote superzoete mergpijp op en nu moet alles weer zout zijn ( nieuwsgierigheid ook nr de smaken nachos)....guacamole met adjuma..om te blussen Ayran
20240928_143841.jpg
Ben zelf geen zoetekauw... maar hoor je best vaak dat mensen na wat zoets wat zouts willen.
Ayran ❤️❤️❤️
Beste dorstlesser en lekker!

@marina1975 eet jij het niet als je ouders eens wat lekkers voor je meenemen nadat je ze al even niet meer gezien hebt? Tis geen dagelijks of wekelijks voorkomend verschijnsel

@marina1975 eet jij het niet als je ouders eens wat lekkers voor je meenemen nadat je ze al even niet meer gezien hebt? Tis geen dagelijks of wekelijks voorkomend verschijnsel
Nope... buiten dat ik niet van zoet hou...heb een gluten en lactose intolerantie en pinda allergie.
Mijn moeder zie ik wel met enige regelmaat. Neemt dan voor mij wel eens iets mee. Maar meer dingen als haring of een bak (lactosevrije) kwark met vers fruit en met sinterklaas oid een reep 99% pure lindt :love:

Verslaving verder is vnl hartig cassave kroepoek, olijven, droge worst etc.

Nope... buiten dat ik niet van zoet hou...heb een gluten en lactose intolerantie en pinda allergie.
Mijn moeder zie ik wel met enige regelmaat. Neemt dan voor mij wel eens iets mee. Maar meer dingen als haring of een bak (lactosevrije) kwark met vers fruit en met sinterklaas oid een reep 99% pure lindt :love:

Verslaving verder is vnl hartig cassave kroepoek, olijven, droge worst etc.
Mij maakt niet uit als niet te vaak gebeurt anders zeg ik er wel iets van, ben zelf wel echt zoetekauw en veel dingen die ik wel met regelmaat er heb ik ook wel op voorraad
Maar ze mag me idd wel eens een makreel geven😆

Mij maakt niet uit als niet te vaak gebeurt anders zeg ik er wel iets van, ben zelf wel echt zoetekauw en veel dingen die ik wel met regelmaat er heb ik ook wel op voorraad
Maar ze mag me idd wel eens een makreel geven😆
Grote uitzondering op zoet gebied... zak drop... dat moet gewoon op 🤣
En of dat nu 1x per paar weken was of 2x per week... dat moet op :o

Maar ik ben ook zo een gek die (zelfs als kind) niet van friet/patat houd.... maar aardappelwedges daarentegen 🤤

Vroegguuhhhh....mochten we eten kiezen... ik koos altijd fondue... mijn zus friet :roflol:

• Like
Waarderingen: mrc
Grote uitzondering op zoet gebied... zak drop... dat moet gewoon op 🤣
En of dat nu 1x per paar weken was of 2x per week... dat moet op :o

Maar ik ben ook zo een gek die (zelfs als kind) niet van friet/patat houd.... maar aardappelwedges daarentegen 🤤

Vroegguuhhhh....mochten we eten kiezen... ik koos altijd fondue... mijn zus friet :roflol:
Geef je groot gelijk friet is voor mij echt iets dat ik alleen eet na werkdag van 12uur met amper pauze gewoon uit gemak & dan op bed voordat ik weer honger krijg🤣 ik koos altijd "poffert" een hartige tulband cake in principe dat je in gesmolten boter dipt en dan in bruine suiker🤤🤤

Terug
Naar boven