ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ja of er zit kwark in m’n schimmel 😋
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja of er zit kwark in m’n schimmel 😋
Daar hoort Ceylon kaneel op !![]()
(Vanmiddag) Kwam op het idee om partij rijst te koken met snufje sucralose door t water, dan gewoon koelkast koud eten met wat suikervrije siroop erop. Niet verwacht dat zo lekker zou zijn😆
![]()
Gezonde vetten/plantaardig eiwit, vezels, mega gezond, houd het bloedsuikerspiegel constant, en de smaak natuurlijk, alleen havermout is saai om te eten.
Havermout, lijnzaad, chiazaad, pindakaas, water (ja ik ben een psychopaat), banaan en een klein beetje hagelslag (cheat).😋
Chiazaad en lijnzaad verteren niet. Dus de goede vetten komen er niet uit.![]()
Havermout, lijnzaad, chiazaad, pindakaas, water (ja ik ben een psychopaat), banaan en een klein beetje hagelslag (cheat).😋
Heb ik niet zag het topic al & het staat op mn bestellijst
if it fit your macros👀
zo leer je nog eens wat, adviseer je daarom gebroken lijnzaad te kopen?Chiazaad en lijnzaad verteren niet. Dus de goede vetten komen er niet uit.
Chiazaad moet je eerst weken en lijnzaad breken voordat je er een deel van de voedingsstoffen eruit op kan nemen.
Ongeweekt/niet gebroken werkt t wel goed voor de prikkeling van de darmen.
Die temaki’s met tonijn zien er fijn uit☺️
Beter lijnzaadolie zie ook hier =>zo leer je nog eens wat, adviseer je daarom gebroken lijnzaad te kopen?
Lijkt me niet dat dit een nieuwe variant is.
Aiiii jij hebt daar iets lekkers zeg!Ohhh de geur door rozemarijn, tijm en basilicum uit de oven 🥰
![]()
Ja, maar die had iets langer gemoeten. Moet het maar vaker etenAiiii jij hebt daar iets lekkers zeg!
Zie ik daar ook plakjes aubergine?
Mens, eet smakelijk jij! 😋
Lekker hoor, hou daar ook wel van.Ja, maar die had iets langer gemoeten. Moet het maar vaker eten
Nee totaal niet🤣 gelukkig zetten ze dat niet op verpakking bij bakker vandaan😜