- Waardering
- 3.185
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Absoluut!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Absoluut!
moet die augurk echt?
De uitvinding van de augurk is een van de pieken in de geschiedenis van de mens. Weinig van onze prestaties hebben tot nog toe buiten de schaduw van dit mirakel weten te treden.
Wanneer komt de eerste film uit?De uitvinding van de augurk is een van de pieken in de geschiedenis van de mens. Weinig van onze prestaties hebben tot nog toe buiten de schaduw van dit mirakel weten te treden.
Ze moeten eerst de droge worst, hertog jan, sushi en mij nog verfilmen. Ik zij weinig he niet niks.
En in spanning zal er gewacht worden...Ze moeten eerst de droge worst, hertog jan, sushi en mij nog verfilmen. Ik zij weinig he niet niks.
Ik verheug me vooral op die van de droge worst. Die van mij weet ik al hoe hij gaat. Best een kut film.
Voor een snack ziet het er wel heel gezond uit, wat is het?Al een week of twee geen tijd gehad voor SnAcKs dus vandaag was de dag:
![]()
![]()
Wat is het? 😳Al een week of twee geen tijd gehad voor SnAcKs dus vandaag was de dag:
![]()
![]()
Amateur!
Bord patat erbij en heb nog een grote zak maltesers 😌