XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
jezus geen ****ing gram vlees in zo'n meal

niet te doen gewoon

Nomnomnomnom :D

b4yjdk.jpg

Hallo captain duh.. daarom heet het ook een veggie stirfry....

maar inderdaad, zuurkool??, appel, kaneel, zoetstof... da's inderdaad een hele vage combinatie.

I knows, heb het een keer gemaakt out of poverty (had niks anders in huis) en bleek goei lekker te zijn xD sindsdien een vaste prik op low-kcal dagjes

Iemand nog lekkere recepten met eiwitten? Had gister 6 eierdooiers nodig dus heb de eiwitten nu nog over. Het liefst iets van koekjes/repen oid, omelet maak ik wel van een compleet ei :p

Iemand nog lekkere recepten met eiwitten? Had gister 6 eierdooiers nodig dus heb de eiwitten nu nog over. Het liefst iets van koekjes/repen oid, omelet maak ik wel van een compleet ei :p

1 ei-eiwit op 1 scoop cassein (of whey, maar,liever cassrin)
Klop t eiwit stijf in een grote kom, cassein erbij en roeren (evt water toevoegen) tot t een beslagje is.

Nuken in de magnetron tot t net niet je kommetje uit rijst. Resultaat is een zacht cakeje.

Ikzelf ga altijd voor 2 eiwitten op 2 scoops

Pannekoek:

Plet met je handen een banaan + 2 eieren.
Daarna 2 scoops whey erbij en met een vorm roeren
Heel klein beetje water erbij om het wat minder dik te maken
In de pan + wat pindakaas:

ipz2c9.jpg

Pannekoek:

Plet met je handen een banaan + 2 eieren.
Daarna 2 scoops whey erbij en met een vorm roeren
Heel klein beetje water erbij om het wat minder dik te maken
In de pan + wat pindakaas:

ipz2c9.jpg

Lekkerr ga ik morgen ook maken! Proeft t meerpannekoek of omelet?

Simpel :o
2ugnr4x.jpg

Ziet er goed uit!

Pastasalade met rivierkreeftjes en avocado

uploadfromtaptalk1398104058389.jpg

harde manier geleerd om altijd de dop na te kijken of hij goed vastzit. nu zit er choco whey in mijn haargel!!

1onbis.jpg

harde manier geleerd om altijd de dop na te kijken of hij goed vastzit. nu zit er choco whey in mijn haargel!!

1onbis.jpg

zelfs ALS de dop goed dicht zit, altijd je vinger erop houden als je schud (been there, done that)

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Mijn avondeten.. paprika met kipstukjes.

nf4jr7.jpg

Laatst bewerkt:
Tijdens het studeren.. Gegrilde broodjes, 160g volkorenbrood met 100g kipfilet, 30g mayo, tomaat, ui, sla.
+ een energydrankje om nog even door te zetten.. :P

Screen_20140421_221713.jpg

Screen_20140421_221747.jpg

1onbis.jpg

valt nog mee.. Ik heb een keer gehad stond ik buiten mn 500ml melk + 120 gram Mass perfection shake te shaken...
Dop vliegt eraf.. Mn complete jas broek en schoenen onder de shit!

Terug
Naar boven