Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Mijn eerste poging tot het maken van bakjes eten. Wil minder brood eten en naar de rijst met kip en groente overstappen smiddags. Wordt denk ik nog wel even vogelen en uitproberen met smaak en vooral hoeveelheden. . Dit is 70 gr zilvervlies rijst ( ongekookt gewicht ), 150 gr kip ( rauw gewogen ) en dan wat prei en champignons per bakje.

Iemand enig idee hoelang zon bakje goed en lekker blijft in de koelkast. Zou ik zoiets klaar kunnen maken voor de komende 6-7 dagen, of ligt de grens bij 4 of 5 ?

Oh en variatie en smaak tips zijn ook altijd welkom !

121pyc1.jpg

Mijn eerste poging tot het maken van bakjes eten. Wil minder brood eten en naar de rijst met kip en groente overstappen smiddags. Wordt denk ik nog wel even vogelen en uitproberen met smaak en vooral hoeveelheden. . Dit is 70 gr zilvervlies rijst ( ongekookt gewicht ), 150 gr kip ( rauw gewogen ) en dan wat prei en champignons per bakje.

Iemand enig idee hoelang zon bakje goed en lekker blijft in de koelkast. Zou ik zoiets klaar kunnen maken voor de komende 6-7 dagen, of ligt de grens bij 4 of 5 ?

Oh en variatie en smaak tips zijn ook altijd welkom !

121pyc1.jpg

Ik maak ook altijd voor 7 dagen en vries alles in ;) en haal dan een bakje elke avond eruit voor de volgende dag. Smaak wordt er naar me gevoel niet minder op.

Nu me eten voor vanavond nog bedenken .... beetje een inspiratieloze dag hahahaha

Wat is bulgur haha

Greep uit mijn maaltijden deze week. Avondeten, lunch en post wo door elkaar.

dinner (2).jpg

dinner.jpg

lunch.jpg

Post wo.jpg

IMAG1936.jpg

IMG_20140328_180939.jpg

IMG_20140408_173044.jpg

IMG_20140410_175329.jpg

IMG_20140409_121742.jpg

Noodles met runderreepjes, broccoli, knoflook, sesamolie en sesam.

uploadfromtaptalk1398277037605.jpg

Nou vooruit, nog een keertje soep.

9pri8o.jpg

''soep''
jij gooit gwn een blikje van de supermarkt in de pan samen met wat extra kip enzo?
Of maak je het echt helemaal zelf [en recept]

Ik maak een pakje honig soep aan (poeder in 1.5 liter water)

En de rest is inderdaad gewoon wat groente en kip in een pan en dan een beetje van die pakjesssoep erbij.

Nooit geprobeerd. Ze branden niet aan én ze zijn niet te dun haha.. gewoon eens proberen zou ik zeggen

komkommer met een tomaatje, rode paprika, groene paprika en meergranen macaroni.

IMAG1963.jpg

Terug
Naar boven