AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.722
Kip, udon noodles & groenten roerbak
ma02.jpg

Ei, surimi krab, groenten
ma05.jpg

Zelfgemaakte sushi
ma06.jpg

Tortilla met krokante kip
ma08.jpg

Kip roerbak, bloemkool
ma09.jpg

High carb feest. Brood & snackajacks met pindakaas en banaan, poptart, kwark met cacao en chocowhey, stukje brownie en wat cereals.
ma11.jpg

Broccoli :D
ma14.jpg

Kip, pasta, ei
ma18.jpg

8gangen paasdinee :)? ziet er goed uit.

Pffff... zit in keto en dan zie je dit voorbij komen...
Carb nite salade komt er zo door...

zit er goed uit allemaal

hahahhaa die broccoli.

Zojuist van de overgebleven broccolistammetjes een puree gemaakt, heerlijk. De stammen meegestoomd en daarna in een bak gedaan, beetje bouillon erbij en peper en met de staafmixer tot een papje gemaakt. Vult enorm.

Maar weer gekozen voor de makkelijke maaltijd. 200 gram kip met 500 gram wortelen.

20140422_161833.jpg

Nvm valt wel mee.

Post-workout ovenschotel van zojuist :meal:

Ovenschotel (macro's moet ik nog even uitrekenen, was iig ~1400 kcal en ~90p):
200g penne
250g kalkoenfilet
2 tomaten
10g fajita kruiden en een beetje paprika
5g kokosolie (braden)
30g mais
half potje taco saus (kies maar welke je zelf het lekkerst vindt), bijv casa fiesta of AH huismerk
75g slankie 10+ geraspte kaas
basilicum en oregano

Eerst de penne koken en de kip/kalkoen braden op de pan (met kokosolie);
vervolgens alles mixen en 8-10 minuten op 220c in de oven :meal:

IMG_1030.jpg

Frisse quinoa salade met peterselie uit eigen tuin en pittige roerbak met runderreepjes en paprika.

uploadfromtaptalk1398187224372.jpg

voer van vanavond; aardappelfrietjes uit de oven met gewokte groenten + tofu.
208bt5s.jpg

Iemand nog een tip voor de lunch vandaag ?

Normaal eet ik tussen de middag krieltjes die ik hier in de magnetron even gaar maak en er een aardappel salade van maak. Of ik eet brood.

Mijn doel is om tenminste 90-100 gram KH, 20-30 gram vet en +/- 60 gram eiwitten binnen te krijgen en ik heb 800-900 kcal te verbruiken vanmiddag. Pasta en rijst etc kan ik hier niet koken.. Ik vraag het omdat ik geen zin heb in aardappelen en of brood en even inspiratieloos ben. Misschien zijn er nog toffe tips ?

Iemand nog een tip voor de lunch vandaag ?

Normaal eet ik tussen de middag krieltjes die ik hier in de magnetron even gaar maak en er een aardappel salade van maak. Of ik eet brood.

Mijn doel is om tenminste 90-100 gram KH, 20-30 gram vet en +/- 60 gram eiwitten binnen te krijgen en ik heb 800-900 kcal te verbruiken vanmiddag. Pasta en rijst etc kan ik hier niet koken.. Ik vraag het omdat ik geen zin heb in aardappelen en of brood en even inspiratieloos ben. Misschien zijn er nog toffe tips ?

Bulgur. Hoeft alleen maar te wellen en dan nog iets van kip erbij.

Snack time! Komkommer, Magere yoghurt en dille. Je moet wel van een beetje zuur houden.

Absoluut favoriet. Roggecracker met pindakaas, banaan & kaneel

Dagelijks ontbijt: 40 gr havermout, 250ml melk, 1 banaan en 1 tl kaneel. Verveelt nooit

Lunch van net: 200gr koolvis, sla, tomaat, komkommer & dille

290.jpg

294.jpg

300.jpg

303.jpg

Terug
Naar boven