- Waardering
- 4.399
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
Heerlijk. Mijn hart slaat er alleen wel van op hol als ik Chinees heb gegeten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk. Mijn hart slaat er alleen wel van op hol als ik Chinees heb gegeten.
Aaaah toch niet allemaal alleen opgegeten hé? Is helemaal niet goed voor jou!
Las bij vluchtige lezing dat je hol op hol sloeg.Heerlijk. Mijn hart slaat er alleen wel van op hol als ik Chinees heb gegeten.
Nee oplichters hadden 19 frikadellen ipv de 20 wat op de verpakking staat 🥲Aaaah toch niet allemaal alleen opgegeten hé? Is helemaal niet goed voor jou!
Ook nog 19 frikadellen? Jezus, zwijnNee oplichters hadden 19 frikadellen ipv de 20 wat op de verpakking staat 🥲

jij kent onze chinees niet, die bakjes zitten altijd tot de rand toe volgepropt🤣
Zoals t heurt.jij kent onze chinees niet, die bakjes zitten altijd tot de rand toe volgepropt🤣
Prima
Zou het kunnen komen door het E-nummer 621 (ook wel vetsin genoemd)?Heerlijk. Mijn hart slaat er alleen wel van op hol als ik Chinees heb gegeten.
Geen kaneel dit keer?Havermout met rijstebloem, na foto nog walnoten erbij gedaan
![]()
ook geen augurk
Nou lijkt augurk mij in dit geval ook niet echt de ideale combinatiemaker, maar goed. Ik ben dan ook geen augurkenkoning zoals jij.
Hoe veel carbs zitten er in zaagsel?