- Waardering
- 7.572
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Ziet er fyn uit😃😃!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er fyn uit😃😃!
Klopt, heb het ook wel eens gehad. Zag dat er oude van gister zeg maar, bovenop vers ontdooide bak lag en al kleurverschil. Ik zei gelijk dat ik de verse wou.Ik koop m'n kip ook vaak bij de Turk. Je hoeft geen chefkok te zijn om te snappen dat wanneer je kip gaat meuren dat het niet meer goed is.
Maar zoals ik zeg, misschien is jullie Turk beter wat betreft hygiëne (en/of ontdooien) en is het daardoor langer houdbaar.
Hier is 2 dagen de max.
Bij de supermark wordt het begast met co2 en o2 dan blijft het langer houdbaar en kleurvastKlopt, heb het ook wel eens gehad. Zag dat er oude van gister zeg maar, bovenop vers ontdooide bak lag en al kleurverschil. Ik zei gelijk dat ik de verse wou.
ook wel eens in drukte niet opgelet, en rook ik echt de volgende dag dat 1 stuk niet meer lekker rook. ook voordeel dat het ' toen' maar 6,- de kg was en het 1 stukje was van ~ 300gr.
weg ermee, en vers stukje. klaar.
Als het meurt/stinkt dan gok ik het niet natuurlijk !!
Ja ik koop mijn vlees meestal in bulk bij Marokaanse slager echt heel hygienische propere verse slager. Of soms AH maar tijdje terug koop pakje met 2 kleine steaks nog 2 dagen houdbaar doe open onderkant van 1 steak zag gewoon fcking groen en shit nasty.![]()
2/2
Bij de supermark wordt het begast met co2 en o2 dan blijft het langer houdbaar en kleurvast
hahaha ik heb het recept opgeschreven, binnenkort😁Zou je niet eens je fornuis schoonmaken ?
Waar blijft de chiazaadpudding ?
![]()
Me:ik haal meestal 2,5 kilo per keer en doe daar dan 4/5 dagen over om op te maken. nooit ziek geworden ervan of iets in die trant soms zelfs wel een week later nog zelfs.
Dus vanwaar dat jij zegt zelfde dag nog bereiden?
Het duurde even voordat ik doorhad dat dit niet het aanbod in de winkel was

Lekker! Is dat je complete maaltijd?
Yes vier eitjes, M2 was:
Lekker, kaki!
Je zou dan eigenlijk "te laag" bedoelen lijkt mij. 😉Nee koelkast te hoog 👌
Hahaha nee grapje 😊 skyr van jumbo 😊