XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Klassiek pasta-tje. 930 kcal, 52g eiwit
20241029_110655.jpg
Ziet er fyn uit😃😃!

Ik koop m'n kip ook vaak bij de Turk. Je hoeft geen chefkok te zijn om te snappen dat wanneer je kip gaat meuren dat het niet meer goed is.

Maar zoals ik zeg, misschien is jullie Turk beter wat betreft hygiëne (en/of ontdooien) en is het daardoor langer houdbaar.

Hier is 2 dagen de max.
Klopt, heb het ook wel eens gehad. Zag dat er oude van gister zeg maar, bovenop vers ontdooide bak lag en al kleurverschil. Ik zei gelijk dat ik de verse wou.
ook wel eens in drukte niet opgelet, en rook ik echt de volgende dag dat 1 stuk niet meer lekker rook. ook voordeel dat het ' toen' maar 6,- de kg was en het 1 stukje was van ~ 300gr.
weg ermee, en vers stukje. klaar.

Als het meurt/stinkt dan gok ik het niet natuurlijk !!

91D51B1A-0BFB-44B0-91F8-41EAEEDA178B.jpeg

2/2

Klopt, heb het ook wel eens gehad. Zag dat er oude van gister zeg maar, bovenop vers ontdooide bak lag en al kleurverschil. Ik zei gelijk dat ik de verse wou.
ook wel eens in drukte niet opgelet, en rook ik echt de volgende dag dat 1 stuk niet meer lekker rook. ook voordeel dat het ' toen' maar 6,- de kg was en het 1 stukje was van ~ 300gr.
weg ermee, en vers stukje. klaar.

Als het meurt/stinkt dan gok ik het niet natuurlijk !!
Bij de supermark wordt het begast met co2 en o2 dan blijft het langer houdbaar en kleurvast

91D51B1A-0BFB-44B0-91F8-41EAEEDA178B.jpeg

2/2

Bij de supermark wordt het begast met co2 en o2 dan blijft het langer houdbaar en kleurvast
Ja ik koop mijn vlees meestal in bulk bij Marokaanse slager echt heel hygienische propere verse slager. Of soms AH maar tijdje terug koop pakje met 2 kleine steaks nog 2 dagen houdbaar doe open onderkant van 1 steak zag gewoon fcking groen en shit nasty.

Bijlagen

• 822050272400537755.mp4
    2,7 MB
Terug
Naar boven