- Waardering
- 7.551
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Tsja hoe hoger de stand hoe lager de temperatuur. Is maar net hoe je het opvat😋Je zou dan eigenlijk "te laag" bedoelen lijkt mij. 😉
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsja hoe hoger de stand hoe lager de temperatuur. Is maar net hoe je het opvat😋Je zou dan eigenlijk "te laag" bedoelen lijkt mij. 😉
Ik vermoed dat mijn bek een iets te hoge stand had.Tsja hoe hoger de stand hoe lager de temperatuur. Is maar net hoe je het opvat😋
Aah kerel dat geeft toch niet, ik weet dit ook pas sinds kort… dacht ook altijd dat het de graden waren🤗ðŸ¤Ik vermoed dat mijn bek een iets te hoge stand had.
Uit (eigen) onderzoek is gebleken dat een "hoge stand" in de koelkast, resulteert in een te lage temperatuur.
Dus @Buttie88 bij deze heb ik het dus ietwat onjuist geïnterpreteerd waardoor er een onjuiste conclusie is getrokken en daarmee een niet geheel correcte uitspraak is gedaan als reactie op jouw "te hoog".
Wens ik jou niets minder dan een hele fijne dag op een stand die hoog genoeg is om niet te bevriezen maar ook niet te verbranden.
Ik wist wel dat het niet de graden waren.Aah kerel dat geeft toch niet, ik weet dit ook pas sinds kort… dacht ook altijd dat het de graden waren🤗ðŸ¤
Ziet er uit alsof je uit je muil gaat ruiken🤣 heb je wel smintjes mee?!ðŸ¤Gisteren bestelling muscle meat gekregen en had zo'n reep bij besteld om te proberen. Niet wow maar wel lekker voor tussendoor bij trek
![]()
Jij bent al wowGisteren bestelling muscle meat gekregen en had zo'n reep bij besteld om te proberen. Niet wow maar wel lekker voor tussendoor bij trek
![]()
Gewoon tijdens het rijden linkerbaan want bmw 😌
tijd = geld, natuurlijk eet ik op de linkerbaan tijdens het autorijden😉
@Mindcontrol doet dat ook in zijn vrachtwagentijd = geld, natuurlijk eet ik op de linkerbaan tijdens het autorijden😉