Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed ontbijtje maar de eieren smaken hier toch niet lekker bij?🤭250g magere melk, 70g havermout, 5gram honing, kaneel,120g banaan deels geprakt, 35g bramen, 35g frambozen, 4 ei-eiwitten.
![]()
Goed ontbijtje maar de eieren smaken hier toch niet lekker bij?🤭
Nope... toetjes!! 🤪Zit jij me nou gewoon snackies aan te praten?!?!🤣🤣🤣
Yummy
waar haal jij die rijstenbloem? en van wel merk?
Het wordt voor jou ook tijd voor pizzaborden of + 23cm schaal.![]()
![]()
2,5 kipschnitzels (uit de airfryer)
500 gram aardappelen
220 gram spruiten
450 gram bloemkool
70 gram curry
totaal ongeveer 1150 kcal
DM drogist in DE. €1,55 dacht ik voor 250g
Dat zegt iedereen hier al tegen mij😅 en iedereen aan tafel ook!Het wordt voor jou ook tijd voor pizzaborden of + 23cm schaal.
DM drogist in DE. €1,55 dacht ik voor 200g
Kijk, die bak met eten is natuurlijk aanwezig.
Ik dacht dat ik me soms druk maakte🤣🤣🤣Kijk, die bak met eten is natuurlijk aanwezig.
Maar ik word dan ook afgeleid door alles er om heen,
Die sleutels,
portemonnee (lijkt er in ieder geval op)
Die lepel die daar zo raar ligt, waarom ligt ie daar eigenlijk, waarom man echt waarom?
En dat kaartje met die ballon, ben je jarig of is er iemand jarig of.....
man man man zo veel afleiding....
Bakkie al leeg dan? Lekker gesmaakt?
Nou, fijne dag verder, wordt je gegund, met of zonder Fanta Zero uit mooi geel blikje.
Niet vergeten nieuwe saus te halen, deze is bijna leeg zo te zien....ok weer zo iets.
Gefeliciteerd Oom Brownie! Dat je maar een mooi gelukkig en gezond nichtje (roze = meisje) mag hebben. En dat het met de moeder natuurlijk ook goed gaat, en de vader dan maar ook.Ik dacht dat ik me soms druk maakte🤣🤣🤣
We gaan zo naar het ziekenhuis in Hilversum, ik wordt voor het eerst oom🥰 zijn roze balonnen!
Bakkie heeft prima gesmaakt en de saus ga ik idd weer even paar flessen van bestellen💪
Sisi mango no bubbles (en zero) is ook een aanrader om eens te proberen 👌Speciaal voor @K82 heb ik de rommel even weg gehaald![]()