XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Dry aged tomahawk 1200 g
20241114_181436.jpg

20241114_181443.jpg

20241114_181615.jpg
Waar was je?
Behalve in Praag 🤪
Welk restaurant?

Sinds wanneer verkopen ze ehrmann bij de aldi?
Sinds jezus nog harry werd genoemd en zijn krantenwijk liep. Al sinds de dagen dat de mannen van staal waren en de scheepen van hout net zo als de kratjes bier en toen moest je drinken om de kachel aan te houden.
De wc's nog vies waren en de sex nog schoon.

Dat deed ik ook, maar mijn vertering ging daardoor iets niet goed wellicht door de smaakdruppels. Vandaar ik momenteel de fit girl toetjes eet.

Duitsland
Je woont dichtbij de grens? Jaloers, het proteine zuivel schap is next level daar!

Je woont dichtbij de grens? Jaloers, het proteine zuivel schap is next level daar!
Half uur rijden, tanken daar 1.55€, boodschappen en drogisterij waar we huishoud spulletjes etc dan kopen. Moeite waard voor de mensen die dicht bij de grens wonen iig.

Redbull zero was vandaag in de aanbieding 0.79€ blikje ex statie.

Half uur rijden, tanken daar 1.55€, boodschappen en drogisterij waar we huishoud spulletjes etc dan kopen. Moeite waard voor de mensen die dicht bij de grens wonen iig.

Redbull zero was vandaag in de aanbieding 0.79€ blikje ex statie.
Niet alles is goedkoper hoor. Je moet echt gericht kopen zoals je aangeeft.

Zuivel vak zoveel beter?

Ik woon er 5 min vanaf 😅

Niet alles is goedkoper hoor. Je moet echt gericht kopen zoals je aangeeft.

Zuivel vak zoveel beter?

Ik woon er 5 min vanaf 😅
Huishoud artikelen scheelt wel veel, maar die halen we in bulk. Eten is minimaal, maar je hebt wat andere keuzes en de aldi is er letterlijk langs vandaar. Tankstation is ook op het pleintje, dus tel je alles bij elkaar op scheelt het wel en is het zeker de moeite waard als je dichter bij de grens woont.

20241116_091030.jpg

Low carb/kcal dag

160 gram magere yoghurt, 40 gram whey, 15 gram psylliumvezels, 50 gram bramen en 50 gram frambozen.

278 kcal

14 gram kh's
37 gram eiwit
3 gram vet

Straks eieren met achterham en 48+ kaas op grof volkoren brood en gerosterde kipfilet en een uurtje later trainen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven