AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Iets met enthousiasme.... 🫣🤭
Heb het recept van @Alisa geprobeerd
Zo leuk!😍
Het is inderdaad even uitvogelen met hoe lang het in de oven moet! Scheelt soms ook hoe hoog of laag je het rooster zet of hoeveel melk/kwark je er in doet. Maar het ziet er goed uit hoor!!

& niks kan tippen aan échte brownies natuurlijk daar geef ik je kids helemaal gelijk in😊

Zo leuk!😍
Het is inderdaad even uitvogelen met hoe lang het in de oven moet! Scheelt soms ook hoe hoog of laag je het rooster zet of hoeveel melk/kwark je er in doet. Maar het ziet er goed uit hoor!!

& niks kan tippen aan échte brownies natuurlijk daar geef ik je kids helemaal gelijk in😊
Maar de smaak is goed! :heart: Dus voor herhaling vatbaar! 🤗
Haha, dan moeten ze even geduld hebben nog. Wanneer ik klaar ben met cutten ga ik weer voor mijn standaard m&m brownies 😁

20241128_191422.jpg

Zo leuk!😍

Echte brownies blijven het lekkerste🤣

Doe ze daar een beetje recht darten met die dingen?
Laatste keer dat ik in het ziekenhuis was leek het net prijs schieten joh. Moesten zelfs een echo apparaat er bij halen om een ader in mijn onderarm te vinden toen. Maar dan gaan ze ook echt zitten graven met die speer.
Altijd in 1x goed. Superlieve mensen ook☺️

Ach, bij sanquin doen ze niet anders hé. Militaire verpleegkundigen zijn breder inzetbaar, je kan nu eenmaal niet overal in uitblinken
Ik heb weleens van een verpleegkundige te horen gekregen dat ik van die fijne aderen heb en dat makkelijk prikken is. Mogelijk hebben anderen moeilijker te vinden aderen en ligt het niet alleen aan het talent van de prikker.

Ik heb weleens van een verpleegkundige te horen gekregen dat ik van die fijne aderen heb en dat makkelijk prikken is. Mogelijk hebben anderen moeilijker te vinden aderen en ligt het niet alleen aan het talent van de prikker.
Heb moeilijke aderen. Liggen ongebruikelijk diep voor een blanke zij ze en dat je dat normaal alleen bij donkere mensen ziet.

Ik mag het dus nu zeggen.

n*ger

Terug
Naar boven