Alisa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.742
- Lengte
- 1m73
Nee ben ik niet zo van hahaDie meiden zijn best wel hardcore zo zonder saus, of doe je na de foto een goede klodder mayo er op?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ben ik niet zo van hahaDie meiden zijn best wel hardcore zo zonder saus, of doe je na de foto een goede klodder mayo er op?
Netjes hoor, eet je het zo droog op?🤗
Ja eigenlijk wel haha. Ga niet zo goed op bepaalde fodmap's en die zijn vrijwel niet te vermijden met sausjes (gluten, polyolen, knoflook, ui etc.) Heeel soms maak ik zelf weleens iets maar heb geen zin in gehannes elke 2 dagen met dat spul maken ivm de houdbaarheid enzo dus dan maar droog🤣
Knap hoor, ik krijg het niet goed weg dan… moet wel flink chilly’s over🤣🤣Ja eigenlijk wel haha. Ga niet zo goed op bepaalde fodmap's en die zijn vrijwel niet te vermijden met sausjes (gluten, polyolen, knoflook, ui etc.) Heeel soms maak ik zelf weleens iets maar heb geen zin in gehannes elke 2 dagen met dat spul maken ivm de houdbaarheid enzo dus dan maar droog🤣
wie is er niet groot mee geworden

Haha ach ja op zich went het wel. Maar ik moet toegeven, ik eet nu deze linzenpasta en het is alsof je een schoenzool eet. Denk dat geen enkele saus dit lekker had maakt🤣Knap hoor, ik krijg het niet goed weg dan… moet wel flink chilly’s over🤣🤣
wijko satesaus maakt alles lekker🤣Haha ach ja op zich went het wel. Maar ik moet toegeven, ik eet nu deze linzenpasta en het is alsof je een schoenzool eet. Denk dat geen enkele saus dit lekker had maakt🤣
![]()
Dacht leuk probeersel maar ik ga maar weer ff rijst koken anders zit ik nog 5 dagen met deze meuk opgescheept😂
Linzenpasta altijd 3 min langer koken dan t pak aangeeft. Dan wat tomaat fijngesneden erbij en 1 lepel olie. Als je het dan bewaart wordt t niet zo droog.Haha ach ja op zich went het wel. Maar ik moet toegeven, ik eet nu deze linzenpasta en het is alsof je een schoenzool eet. Denk dat geen enkele saus dit lekker had maakt🤣
![]()
Dacht leuk probeersel maar ik ga maar weer ff rijst koken anders zit ik nog 5 dagen met deze meuk opgescheept😂

wijko satesaus maakt alles lekker🤣
Rijst blijft wel het lekkerste ja
Diepvries spinazie met kokosroom erdoor als saus 🤗
Die saus gebruik je vaak hè 😏Netjes hoor, eet je het zo droog op?🤗
![]()
Even uit eten bij Paresto
Heb al een oplossing gevonden voor de overige linzenpasta en dat is de container🙈
Waarom doe je jezelf dat dan aan? Vreet gewoon normale pasta. Eventueel pak je volkoren als je die ekte ekte bodybuildert wil zijnHeb al een oplossing gevonden voor de overige linzenpasta en dat is de container🙈
Polyolen zijn gevaarlijk, ooit eens een snelle jelle zero gegeten uit de AH, 2 dagen lang mijn anus uitgefart, sinds toen weet ik dat ik polyolen niet zo goed verdraag, ik dacht ik deel het even, wel jammer want de smaak van snelle jelle was wel goedJa eigenlijk wel haha. Ga niet zo goed op bepaalde fodmap's en die zijn vrijwel niet te vermijden met sausjes (gluten, polyolen, knoflook, ui etc.) Heeel soms maak ik zelf weleens iets maar heb geen zin in gehannes elke 2 dagen met dat spul maken ivm de houdbaarheid enzo dus dan maar droog🤣
Omdat ik al heel lang een glutenintolerantie hebWaarom doe je jezelf dat dan aan? Vreet gewoon normale pasta. Eventueel pak je volkoren als je die ekte ekte bodybuildert wil zijn

Heel jammer inderdaad want de fancy eiwitrepen en eiwittoetjes zitten ook vol met die meukPolyolen zijn gevaarlijk, ooit eens een snelle jelle zero gegeten uit de AH, 2 dagen lang mijn anus uitgefart, sinds toen weet ik dat ik polyolen niet zo goed verdraag, ik dacht ik deel het even, wel jammer want de smaak van snelle jelle was wel goed
Weer een trend die ik niet mee kan doen verdorieeeeohh oke, dat wist ik nietOmdat ik al heel lang een glutenintolerantie heb
Anders had ik allaaaang normale pasta of wraps o.i.d. gegeten en normale havermout gehaald ipv de glutenvrije die 3x zo duur is
Alsof je mario kart op de moeilijkste versie speelt op rainbow road🤣
Heel jammer inderdaad want de fancy eiwitrepen en eiwittoetjes zitten ook vol met die meukWeer een trend die ik niet mee kan doen verdorieeee