- Waardering
- 32.572
- Massa
- 160kg
Zolang je geen vegan bent komt het wel goed. 💪Een zin die zowel van toepassing is in dit topic als in het Tinder-topic 🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zolang je geen vegan bent komt het wel goed. 💪Een zin die zowel van toepassing is in dit topic als in het Tinder-topic 🤣
Dat kan ik me niet permitteren dus nee, gewoon 2x per dag kip en 1x per dag vis hier 🙋🏼♀️
Elke dag vis? Damn dure hobby!Dat kan ik me niet permitteren dus nee, gewoon 2x per dag kip en 1x per dag vis hier 🙋🏼♀️
Uit de vriezer hoor en een Makro pas is handig

Mijn collega's zijn inderdaad groot fankoolvis en kabeljauw is net zo duur als kip. Maar vis preppen en opwarmen in de magnetron stinkt als een rioolput.
Spag Bol is een doodzonde, maar eventueel met rijstmie?
![]()
Is zalig. Heb nog wat pakken staanWait what, rijstmie? Dit klinkt goed ik ga dit Googlen

Misschien heet dat "iets uitproberen"? En ze gooit het weg als ze het echt niet lust, dus doet zichzelf helemaal niks aan?!Waarom doe je jezelf dat dan aan? Vreet gewoon normale pasta. Eventueel pak je volkoren als je die ekte ekte bodybuildert wil zijn
Koolvis uit de vriezer, is dat al dezelfde prijs als kabeljauw?koolvis en kabeljauw is net zo duur als kip. Maar vis preppen en opwarmen in de magnetron stinkt als een rioolput.
Is dat ook lekker zonder knoflook en ui denk je of is het dan gewoon tomatenpuree?
Dat zijn de beste slechte ideeën...En toen kwam ik opeens op het idee om er een souvenir uit Tsjechië bij te pakken
![]()

Heb je ook de supplementen dan ESN?
Nee haal altijd alles bij XXL
Ja die leveren wel snel, bij ESN soms meer dan een week voordat ze het versturen. @Bullshark waar haal jij al je health sups? /rest
Ja mega snel zijn ze, heb het eigenlijk altijd de dag erna al binnen!Ja die leveren wel snel, bij ESN soms meer dan een week voordat ze het versturen. @Bullshark waar haal jij al je health sups? /rest