MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Polyolen zijn gevaarlijk, ooit eens een snelle jelle zero gegeten uit de AH, 2 dagen lang mijn anus uitgefart, sinds toen weet ik dat ik polyolen niet zo goed verdraag, ik dacht ik deel het even, wel jammer want de smaak van snelle jelle was wel goed
Nou dat heb je met chilly’s broccoli en bloemkool ook wel hoor🤣😜

Niemand kan haar dus naar de mac meenemen jongens, dit word een hele opgave om iets passends te vinden.

@apfelstrudel
Deze:
Screenshot_20241206_172316_Samsung Internet.jpg

Een zin die zowel van toepassing is in dit topic als in het Tinder-topic 🤣
hahaha, lijkt me echt wel echt kut hoor, je kan niet eens eten wat je wilt eten, of even snel iets halen ergens. maargoed een echte bodybuilder let op zijn eten😉

Snap ik, dat mensen voor hun plezier neppe pasta eten zal ik ook nooit begrijpen hahaha. Gelukkig is rijst ook glutenvrij en wel lekker :)
Al eens gewoon een bolognese saus gemaakt zoals voor pasta maar er rijst doorheen gedaan? Ik vind het heerlijk

hahaha, lijkt me echt wel echt kut hoor, je kan niet eens eten wat je wilt eten, of even snel iets halen ergens. maargoed een echte bodybuilder let op zijn eten😉
Heeft ook voordelen hoor, scheelt een hoop gezeur op werk/feestjes🤣 En de behoefte er aan verdwijnt ook redelijk snel als je bepaalde dingen niet meer eet. Maar pasta of wraps ofzo mis ik wel. Heel soms heb ik er schijt aan of heb ik een label toch niet zo goed gecheckt en als je dan de dag erna eruit ziet alsof je 5 maanden zwanger bent en het voelt alsof je een stomp in je maag hebt gehad, heb je je lesje ook wel weer geleerd.

Echt een allergie lijkt me wel heel heftig, ik hoef gelukkig geen epipen in mn been te steken als ik een foutje gemaakt heb. Maar beter gewoon niet haha.

Spag Bol is een doodzonde, maar eventueel met rijstmie?
:thinking:
Wait what, rijstmie? Dit klinkt goed ik ga dit Googlen

Laatst bewerkt:
Is dat ook lekker zonder knoflook en ui denk je of is het dan gewoon tomatenpuree?
Pastasaus is gewoon tomatenpuree met kruiden erin kun je vanalles aan toevoegen. Bijv runder gehakt als eiwit, courgette, paprika, sperziebonen, broccoli, wortel maakt allemaal niet uit

Strikt genomen hoort er geen knoflook in.

Hoe ga je op wortel en/of bleekselderij?
Wortel gaat goed in kleine hoeveelheden, bleekselderij geen idee dat zou ik moeten proberen dan!

Pastasaus is gewoon tomatenpuree met kruiden erin kun je vanalles aan toevoegen. Bijv runder gehakt als eiwit, courgette, paprika, sperziebonen, broccoli, wortel maakt allemaal niet uit
Ik ga eens wat proberen :D Bedankt voor de tips!

Terug
Naar boven