Alisa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.742
- Lengte
- 1m73
Snap ik, dat mensen voor hun plezier neppe pasta eten zal ik ook nooit begrijpen hahaha. Gelukkig is rijst ook glutenvrij en wel lekker

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snap ik, dat mensen voor hun plezier neppe pasta eten zal ik ook nooit begrijpen hahaha. Gelukkig is rijst ook glutenvrij en wel lekker

Nou dat heb je met chilly’s broccoli en bloemkool ook wel hoor🤣😜Polyolen zijn gevaarlijk, ooit eens een snelle jelle zero gegeten uit de AH, 2 dagen lang mijn anus uitgefart, sinds toen weet ik dat ik polyolen niet zo goed verdraag, ik dacht ik deel het even, wel jammer want de smaak van snelle jelle was wel goed
Ik volg jou voor meer dieettips

Ja ehh, vroeger nam ik met vrienden wel eens van die truffels en dat was zo onwijs smerig. Een beetje sate en dan kauw je ze zo weg🤣 of het gezond is satesaus… 🤗
Ja die
Een zin die zowel van toepassing is in dit topic als in het Tinder-topic 🤣Niemand kan haar dus naar de mac meenemen jongens, dit word een hele opgave om iets passends te vinden.
hahaha, lijkt me echt wel echt kut hoor, je kan niet eens eten wat je wilt eten, of even snel iets halen ergens. maargoed een echte bodybuilder let op zijn eten😉Een zin die zowel van toepassing is in dit topic als in het Tinder-topic 🤣
Al eens gewoon een bolognese saus gemaakt zoals voor pasta maar er rijst doorheen gedaan? Ik vind het heerlijkSnap ik, dat mensen voor hun plezier neppe pasta eten zal ik ook nooit begrijpen hahaha. Gelukkig is rijst ook glutenvrij en wel lekker![]()
Spag Bol is een doodzonde, maar eventueel met rijstmie?Al eens gewoon een bolognese saus gemaakt zoals voor pasta maar er rijst doorheen gedaan? Ik vind het heerlijk

Heeft ook voordelen hoor, scheelt een hoop gezeur op werk/feestjes🤣 En de behoefte er aan verdwijnt ook redelijk snel als je bepaalde dingen niet meer eet. Maar pasta of wraps ofzo mis ik wel. Heel soms heb ik er schijt aan of heb ik een label toch niet zo goed gecheckt en als je dan de dag erna eruit ziet alsof je 5 maanden zwanger bent en het voelt alsof je een stomp in je maag hebt gehad, heb je je lesje ook wel weer geleerd.hahaha, lijkt me echt wel echt kut hoor, je kan niet eens eten wat je wilt eten, of even snel iets halen ergens. maargoed een echte bodybuilder let op zijn eten😉
Wait what, rijstmie? Dit klinkt goed ik ga dit GooglenSpag Bol is een doodzonde, maar eventueel met rijstmie?
![]()
Is dat ook lekker zonder knoflook en ui denk je of is het dan gewoon tomatenpuree?Al eens gewoon een bolognese saus gemaakt zoals voor pasta maar er rijst doorheen gedaan? Ik vind het heerlijk
Rijstmie of rice noodles, je hebt ook mihoen, maar dat is waarschijnlijk te dun om lekker als pasta te kunnen eten.Wait what, rijstmie? Dit klinkt goed ik ga dit Googlen
Er gaat een nieuwe wereld voor me open, thanks! Dit ga ik zeker proberen binnenkortRijstmie of rice noodles, je hebt ook mihoen, maar dat is waarschijnlijk te dun om lekker als pasta te kunnen eten.

Strikt genomen hoort er geen knoflook in.Is dat ook lekker zonder knoflook en ui denk je of is het dan gewoon tomatenpuree?
Pastasaus is gewoon tomatenpuree met kruiden erin kun je vanalles aan toevoegen. Bijv runder gehakt als eiwit, courgette, paprika, sperziebonen, broccoli, wortel maakt allemaal niet uitIs dat ook lekker zonder knoflook en ui denk je of is het dan gewoon tomatenpuree?
Wortel gaat goed in kleine hoeveelheden, bleekselderij geen idee dat zou ik moeten proberen dan!Strikt genomen hoort er geen knoflook in.
Hoe ga je op wortel en/of bleekselderij?
Ik ga eens wat proberenPastasaus is gewoon tomatenpuree met kruiden erin kun je vanalles aan toevoegen. Bijv runder gehakt als eiwit, courgette, paprika, sperziebonen, broccoli, wortel maakt allemaal niet uit
Bedankt voor de tips!