Seth_fit
Huge Freak
- Waardering
- 7.758
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Absoluut!
Eet jij niet meermaals daags?
4 maaltijden per dag maar half 5 mijn avond eten naar binnen werken vind ik iets te vroeg 😊 Je anderen maaltijden zien er wel altijd lekker uit brownie !Eet jij niet meermaals daags?
Die pancakes smaakten trouwens nergens naar, je hebt niks gemist🤣 geen adoptie nodig😜
Thanks! Nieuw eetschema van de coach. Ga wat meer variëren ook☺️4 maaltijden per dag maar half 5 mijn avond eten naar binnen werken vind ik iets te vroeg 😊 Je anderen maaltijden zien er wel altijd lekker uit brownie !
oehhh, wat is het?
Hertensukade, pastinaak puree, spruitjes, paddestoelenmix, saus gemaakt van wildfond en demiglace.
Met kokend water maken werkt inderdaad beter dan met koud water! Whey door de rijstbloem vind ik ook niet lekker, whey-sausje maken en er dan overheen doen is wel lekkerik heb sinds deze week ook rijstebloem in huis gehaald.
100gr is 80gr koolhydraten.
Wel een beetje korrelig zo in de mond maar dat komt denk ik door t koude water.
Heb het nu 2 keer gehad, één keer met water en een scoop vanillewhey en gisteren door de havermout.
Wesley Vissers heeft het op zijn Youtube hoe hij dat doet 👌Eet het altijd zo, zowel in een tekort als in een overschot haha scheelt wel met de switch maken, hoef je alleen wat minder te pakken verder mis je niet zoveel ineens 🤣ligt er aan of je het tijdens cutten of bulken eet denk ik hahaha, tijdens cutten eet ik mijn eigen schoenen nog op zonder saus als het moet
Oh gaat prima met koud water en de Whey er zo doorheen.Met kokend water maken werkt inderdaad beter dan met koud water! Whey door de rijstbloem vind ik ook niet lekker, whey-sausje maken en er dan overheen doen is wel lekkerWesley Vissers heeft het op zijn Youtube hoe hij dat doet 👌
It wasn’t mieWeet niet meer wie er hier met het idee/tip van de rijstmie kwam maar ik ben fan
Weet niet meer wie t als eerste zei... 🤔![]()
Weet niet meer wie er hier met het idee/tip van de rijstmie kwam maar ik ben fan🙌🏼👌🏼
![]()
Weet niet meer wie er hier met het idee/tip van de rijstmie kwam maar ik ben fan🙌🏼👌🏼
Jazeker, dat was deze.Weet niet meer wie t als eerste zei... 🤔
@Mentat ... dacht ik??
Ik eet t iig ook vaak. Lekker ter afwisseling van "gewoon rijst"