AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
20241213_174659.jpg

Tiroler grüstel

Hertensukade, pastinaak puree, spruitjes, paddestoelenmix, saus gemaakt van wildfond en demiglace.

Opzich wel lkkr maar vond de hertensukade niet heel bijzonder.
Voor aankomende dagen staat op het menu:
20241212_101625.jpg

Prachtige marmering, kben echt benieuwd.

Laatst bewerkt:
ik heb sinds deze week ook rijstebloem in huis gehaald.

100gr is 80gr koolhydraten.

Wel een beetje korrelig zo in de mond maar dat komt denk ik door t koude water.

Heb het nu 2 keer gehad, één keer met water en een scoop vanillewhey en gisteren door de havermout.
Met kokend water maken werkt inderdaad beter dan met koud water! Whey door de rijstbloem vind ik ook niet lekker, whey-sausje maken en er dan overheen doen is wel lekker :D Wesley Vissers heeft het op zijn Youtube hoe hij dat doet 👌

ligt er aan of je het tijdens cutten of bulken eet denk ik hahaha, tijdens cutten eet ik mijn eigen schoenen nog op zonder saus als het moet
Eet het altijd zo, zowel in een tekort als in een overschot haha scheelt wel met de switch maken, hoef je alleen wat minder te pakken verder mis je niet zoveel ineens 🤣
Nee maar ik hou niet zo erg van sausjes etc. anders had ik dat gewoon gedaan of meer moeite gedaan om sausje te vinden die ik kan eten haha

Met kokend water maken werkt inderdaad beter dan met koud water! Whey door de rijstbloem vind ik ook niet lekker, whey-sausje maken en er dan overheen doen is wel lekker :D Wesley Vissers heeft het op zijn Youtube hoe hij dat doet 👌
Oh gaat prima met koud water en de Whey er zo doorheen.
Maar ik zie idd vaker een sausje van Whey.

Volgende keer doe ik er rood fruit doorheen.

Terug
Naar boven