- Waardering
- 3.089
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met je ogen dicht eten zeker?
In de Jortcast werd Helmond laatst ook genoemd!
De regio Eindhoven heeft het hoogste gemiddelde IQ van Nederland, zelfs met Helmond meegerekend.
Stelletje slimme koppen zeg!
Heb je smoor gemaakt? ☺️
Overmacht?Vergis ik mij totaal in de tijd. Nja bitterballetje gaat er altijd wel in.
![]()

DENK aan je doel!Vergis ik mij totaal in de tijd. Nja bitterballetje gaat er altijd wel in.
![]()
had dan wel mosterd erbij gedaanVergis ik mij totaal in de tijd. Nja bitterballetje gaat er altijd wel in.
![]()
Ja dat heb ik laatst nog geprobeerd maar dat is een van de weinige sausjes die ik niet lust.
Nee, zijn gewoon ketjap manis kippetjes. En in een andere pan lekker wortel en ui zacht laten worden, en daarvan wat erdoor gedaan. Niet in de pan, maar pas in mn bakje.
Bruine fruitschaal altijd 5 reten.Vergis ik mij totaal in de tijd. Nja bitterballetje gaat er altijd wel in.
![]()
Ja rijstpoeder is niet zo lekker, schep whey er door en half om half met havermout mixen doe ik zelfik heb sinds deze week ook rijstebloem in huis gehaald.
100gr is 80gr koolhydraten.
Wel een beetje korrelig zo in de mond maar dat komt denk ik door t koude water.
Heb het nu 2 keer gehad, één keer met water en een scoop vanillewhey en gisteren door de havermout.
Hangt er nou zo’n rook bij jou in huis😜🤣
.
jij bent wel een strijder dat je dit allemaal droog eet
Ik vind het nog lekker ook zo hahahajij bent wel een strijder dat je dit allemaal droog eet