AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Ik vind het altijd maar lastig uit te rekenen als ik kippenbouten heb. Als je naar het gewicht kijkt vande kippenbouten en naar macro's op de verpakking lijkt het net of het bot word meegerekend als eiwitbron. Ik weeg de botten achteraf na en dat gewicht trek ik er af.

IMG_6433.jpeg

Smorgens 1L
Elke meal 0.5L x7
Pwo 0.5L
Intra 1L
6L pd en eigenlijk geen moeite voor te hoeven doen, vind het ook wel apart als mensen zeggen dat ze het “moeilijk” vinden om dagelijks x liter te drinken. Dan weet je vooraf al dat die persoon niet helemaal goed is.

Ik vind het altijd maar lastig uit te rekenen als ik kippenbouten heb. Als je naar het gewicht kijkt vande kippenbouten en naar macro's op de verpakking lijkt het net of het bot word meegerekend als eiwitbron. Ik weeg de botten achteraf na en dat gewicht trek ik er af.
Doe je dit iedere keer of een paar keer ter indicatie van de verhoudingen?

Of is het verschil zo groot dst er geen peil op te trekken is?

Smorgens 1L
Elke meal 0.5L x7
Pwo 0.5L
Intra 1L
6L pd en eigenlijk geen moeite voor te hoeven doen, vind het ook wel apart als mensen zeggen dat ze het “moeilijk” vinden om dagelijks x liter te drinken. Dan weet je vooraf al dat die persoon niet helemaal goed is.
Ik drink dus ook 4-5 L per dag, maar heb nu wel bepaalde issues. De urinoloog en bekkenbodemtherapeut hebben er nu op aangedrongen veel minder te drinken (2,5 liter per dag), dus dat ben ik nu aan het proberen. En geen energy drink meer.

Smorgens 1L
Elke meal 0.5L x7
Pwo 0.5L
Intra 1L
Eet je zoveel vloeibaar, of neem je letterlijk een halve L water bij je maaltijden?

Smorgens 1L
Elke meal 0.5L x7
Pwo 0.5L
Intra 1L
Het is voor mij even makkelijk om water te drinken als om het te vergeten.

Helemaal goed ben ik natuurlijk ook niet, datdanweerwel.

Smorgens 1L
Elke meal 0.5L x7
Pwo 0.5L
Intra 1L
Ik snap ook nooit dat mensen moeite hebben met drinken. Ik moet me inhouden niet nog meer dan dat ik nu drink, te drinken. Ik denk dat ik de 6L+ wel haal op een dag. Moet wel toegeven dat niks hiervan water is.. voornamelijk koffie/thee/ zero cola / zero siroop / energy :o

Ik snap ook nooit dat mensen moeite hebben met drinken. Ik moet me inhouden niet nog meer dan dat ik nu drink, te drinken. Ik denk dat ik de 6L+ wel haal op een dag. Moet wel toegeven dat niks hiervan water is.. voornamelijk koffie/thee/ zero cola / zero siroop / energy :o
Klinkt gezond

Eet je zoveel vloeibaar, of neem je letterlijk een halve L water bij je maaltijden?
Een flesje water is toch niks teveel bij elke meal of ben ik hier echt een aparte in.
Smorgens die liter zou iedereen moeten doen doordat je “uitgedroogd” bent.
Pre workout je lichaam hydrateren is ook verstandig om blessures te vermijden.
Intra spreekt voor zich, je verliest ook een hoop dmv zweten en ik drink 1l icm met mijn dextro en eaa.

Ik drink vrijwel alleen water doordat kcal vrij hoog zijn en koolzuur niet meehelpt met volume eten. Als honger stijgt vervang ik wat water met energie drankjes en pepsi zero.

Ik drink dus ook 4-5 L per dag, maar heb nu wel bepaalde issues. De urinoloog en bekkenbodemtherapeut hebben er nu op aangedrongen veel minder te drinken (2,5 liter per dag), dus dat ben ik nu aan het proberen. En geen energy drink meer.
Ik probeer 2 uur voor het slapen ook drinken te vermijden of zo laag mogelijk om nachtplassen te voorkomen. Zit momenteel weer in een fase dat ik standaard 1x per nacht eruit moet, maar heb het wel eens erger gehad dar dit zeker 2x per nacht is.

Terug
Naar boven