- Waardering
- 10.357
Volgens mij bedoelt hij dat mannen onverstandig zijn? 😯
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij bedoelt hij dat mannen onverstandig zijn? 😯
Heul verstandig, pre workout 21:00🤣Volgens mij bedoelt hij dat mannen onverstandig zijn? 😯
Nee, maar als je me kan uitleggen hoe dat nou precies zit wat met er op de verpakking staat en of je dat nou met of zonder bot moet afwegen? Dan ben ik heel blij.
Chefcock hiero, toe maar.Pittige vis met groente stoven in een stenen tajine. 260g kabeljauw filet.
![]()
Vind pre workout super kutwees een man, en neem nog een schepje pre workout om 21:00
Doe mij die maar
Nachtdienst, nou drink ik in m'n weekend veel minder koffie ter compensatie.
Je komt dan zonder die tien kopjes koffie je nachtdienst niet door? Werk je alleen maar nachtdiensten of ploegen?Nachtdienst, nou drink ik in m'n weekend veel minder koffie ter compensatie.
Nou ben ik niet zo bang voor cafeïne en de impact op mijn slaap aangezien ik ook dexamfetamine op recept krijg dat zal meer impact hebben al val ik er gewoon van in slaap lol.
Die bekertjes zijn vergeleken met jou ook wel héél klein, dus eigenlijk telt het maar als 5 koffie. 😁😌Nachtdienst, nou drink ik in m'n weekend veel minder koffie ter compensatie.
Nou ben ik niet zo bang voor cafeïne en de impact op mijn slaap aangezien ik ook dexamfetamine op recept krijg dat zal meer impact hebben al val ik er gewoon van in slaap lol.
Werkt dat ook met taart, want dan ga ik dat onthouden 😉Die bekertjes zijn vergeleken met jou ook wel héél klein, dus eigenlijk telt het maar als 5 koffie. 😁😌
Vast wel maar koffie is ook gewoon lekker!Je komt dan zonder die tien kopjes koffie je nachtdienst niet door? Werk je alleen maar nachtdiensten of ploegen?
Eensch!
De voedingswaarde zijn EXCLUSIEF bot. Om de voedingswaarde te berekenen zou je dus het gewicht van de botten / restafval moeten wegen en dit aftrekken van je totaal gewicht. Het gaat dus echt om alleen het aantal gram wat je eet.Nee, maar als je me kan uitleggen hoe dat nou precies zit wat met er op de verpakking staat en of je dat nou met of zonder bot moet afwegen? Dan ben ik heel blij.
Dit eet ik nu btw:
![]()
Noodles, kip, ei, groentjes na een fiksen workout (word oud).
Voedingswaarden zijn zonder bot, vel en andere restanten.Nee, maar als je me kan uitleggen hoe dat nou precies zit wat met er op de verpakking staat en of je dat nou met of zonder bot moet afwegen? Dan ben ik heel blij.
Dit eet ik nu btw:
![]()
Ik ga er altijd vanuit dat de voedingswaarde van bijvoorbeeld een poot ongeveer vergelijkbaar zou moeten zijn met een kippendij per 100g. Alleen moet je dan idd ff de hoeveelheid bot wegen om te weten hoeveel vlees je op hebt.Nee, maar als je me kan uitleggen hoe dat nou precies zit wat met er op de verpakking staat en of je dat nou met of zonder bot moet afwegen? Dan ben ik heel blij.
Dit eet ik nu btw:
![]()