Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Heb je het vlees / bot ratio wel eens afgewogen?
Nee, maar als je me kan uitleggen hoe dat nou precies zit wat met er op de verpakking staat en of je dat nou met of zonder bot moet afwegen? Dan ben ik heel blij.

Dit eet ik nu btw:
PXL_20250109_150834582.jpg

Noodles, kip, ei, groentjes na een fiksen workout (word oud).

Nachtdienst, nou drink ik in m'n weekend veel minder koffie ter compensatie.

Nou ben ik niet zo bang voor cafeïne en de impact op mijn slaap aangezien ik ook dexamfetamine op recept krijg dat zal meer impact hebben al val ik er gewoon van in slaap lol.

Nou ben ik niet zo bang voor cafeïne en de impact op mijn slaap aangezien ik ook dexamfetamine op recept krijg dat zal meer impact hebben al val ik er gewoon van in slaap lol.
Je komt dan zonder die tien kopjes koffie je nachtdienst niet door? Werk je alleen maar nachtdiensten of ploegen?

Die bekertjes zijn vergeleken met jou ook wel héél klein, dus eigenlijk telt het maar als 5 koffie. 😁😌

Nee, maar als je me kan uitleggen hoe dat nou precies zit wat met er op de verpakking staat en of je dat nou met of zonder bot moet afwegen? Dan ben ik heel blij.

Dit eet ik nu btw:

De voedingswaarde zijn EXCLUSIEF bot. Om de voedingswaarde te berekenen zou je dus het gewicht van de botten / restafval moeten wegen en dit aftrekken van je totaal gewicht. Het gaat dus echt om alleen het aantal gram wat je eet.

Bij spareribs etc idem dito

Chicken tonight met soepballetjes 🤣🤣
(Moesten op)

Bijlagen

• 20250109_174325.jpg
    20250109_174325.jpg
    132,9 KB · Weergaven: 23

Dit eet ik nu btw:

Voedingswaarden zijn zonder bot, vel en andere restanten.

Door alleen al naar de voedingswaarden te kijken kan je al een aardige inschatting maken dat bot er niet bijhoort?

Dit eet ik nu btw:

Ik ga er altijd vanuit dat de voedingswaarde van bijvoorbeeld een poot ongeveer vergelijkbaar zou moeten zijn met een kippendij per 100g. Alleen moet je dan idd ff de hoeveelheid bot wegen om te weten hoeveel vlees je op hebt.

Terug
Naar boven