AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Tussendoortje. Kip/paprika/ui/beetje eigen kruiden, beetje ketjap en sambal. Verder doperwten om groente wat aan te vullen.

Ik mis hier @Bullshark
1000006508.jpg

Hij lijkt wel een forum-burn-out te hebben gekregen, postte de laatste maand enkel in deze thread. Wel jammer want zijn ‘meet je middel om de x dagen en weeg jezelf dagelijks op zelfde tijdstip’ was verdraaid simpel maar ik heb er in het begin wel wat aan gehad om consistent te zijn.

Hij lijkt wel een forum-burn-out te hebben gekregen, postte de laatste maand enkel in deze thread. Wel jammer want zijn ‘meet je middel om de x dagen en weeg jezelf dagelijks op zelfde tijdstip’ was verdraaid simpel maar ik heb er in het begin wel wat aan gehad om consistent te zijn.
Hier moet even worden ingegrepen, want misbruik van dit woord giert uit de klauwen de afgelopen dagen op DBB.

Het Nederlandse woord wat je bedoelt is consequent.

Pre workout whey met water, rijstwafels met pindakaas, bakje meloen. En na het opstaan 500cc water en 2 koppen koffie.
1000006545.jpg

Wij waren gister bij table by pippens geweest en dit waren mijn favorieten: de mole van het eerste plaatje en de mooncake van het tweede plaatje ❤️❤️
1000057755.jpg
1000057754.jpg

Ja da's altijd wel spannenend als je niet weet wat t is..

Terug
Naar boven