MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    117

Bezoekers in dit topic

• Like
    Waarderingen: molenaar d en DutchGiant2.0
    Nee, zeg ik dat dan?

In mijn beleving wordt een vloeibare maaltijd of frisdrank nog wel eens als hetzelfde gezien, en die mening deel ik zelf niet.

Lekkere makkelijke dooddoener
    Ik zou zelf wel al het vloeibare als “water” tellen. Bv stel je drinkt 2 monsters en 2 pepsi zero pd dan tel ik die 1.5L ook bij mijn “vocht” inname erbij maar noem het altijd water.

Momenteel drink ik ook echt alleen water, met zo nu en dan een blikje maar dat is wekelijks op 1 hand wel de tellen alleen dit zal ongetwijfeld gaan stijgen naarmate de kcal lager gaan. Probeer toch wel 6L aan te houden, maar dit is voor mij persoonlijk eigenlijk heel makkelijk en niet echt een dingetje.

Ik zou zelf wel al het vloeibare als “water” tellen. Bv stel je drinkt 2 monsters en 2 pepsi zero pd dan tel ik die 1.5L ook bij mijn “vocht” inname erbij maar noem het altijd water.

Momenteel drink ik ook echt alleen water, met zo nu en dan een blikje maar dat is wekelijks op 1 hand wel de tellen alleen dit zal ongetwijfeld gaan stijgen naarmate de kcal lager gaan. Probeer toch wel 6L aan te houden, maar dit is voor mij persoonlijk eigenlijk heel makkelijk en niet echt een dingetje.
    Dit zou ik ook doen. Persoonlijk vind ik het wel 'lastig' om dergelijke hoeveelheden water te drinken. Ik heb bijvoorbeeld vrijwel geen behoefte om te drinken als ik eet. Hooguit een paar slokken water na het eten. Terwijl anderen echt drinken 'nodig' hebben om hun maaltijd weg te krijgen. Als ik druk bezig ben, dan vergeet ik ook vaker om veel te drinken. Om aan 6 liter water te komen dan moet ik er echt op letten. Al gaat het steeds gemakkelijker.

• Like
    Waarderingen: DutchGiant2.0

Lol, zal wel aan mij liggen dat het een beetje tegenstrijdig klinkt met dit.

Een flesje water is toch niks teveel bij elke meal of ben ik hier echt een aparte in.

Hoe dan ook, maar net wat voor jou werkt 😊

• Like
    Lol, zal wel aan mij liggen dat het een beetje tegenstrijdig klinkt met dit.

Hoe dan ook, maar net wat voor jou werkt 😊
    Pepsi en monster is toch ook grotendeels water, dus wat voor verschil zit er voor jou in tussen 0.5l water en 0.5 monster als het om vocht gaat.

• Like
    Waarderingen: molenaar d en DutchGiant2.0
    IMG_6437.jpeg

• Like
    • Love
    Waarderingen: The Barbarian, Fappie, DutchGiant2.0 en 4 andere personen
    Pepsi en monster is toch ook grotendeels water, dus wat voor verschil zit er voor jou in tussen 0.5l water en 0.5 monster als het om vocht gaat.
    Caffeine is enigzins diuretisch, dus niet logisch als het gaat om hydrateren. Andere motivatie kan zijn het verwerken eiwitten, je afvalstoffen of simpelweg een beetje lief zijn voor je nieren en lever. If so, dan vind ik frisdrank niet logisch.

Maar hé, het zijn geen zwart/witte onderwerpen, de meningen zijn daarover verdeeld. Daarom zeg ik, maar net wat voor jou werkt.

• Like
    • Heart
    Waarderingen: Henk123456, DutchGiant2.0 en AK
    200g kippendij met shoarma kruiden
    250g zoete aardappel musclemeat
    150g euromix groenten musclemeat
    IMG_1272.jpeg

• Like
    Waarderingen: The Barbarian, Fappie, DutchGiant2.0 en 4 andere personen
    Vloeibaar zooitje
    image.jpg

• Like
    Waarderingen: Alisa, Fappie, DutchGiant2.0 en 3 andere personen
    IMG_7795.jpeg

Keertje onderweg eten bij Subway

Meerzaden broodje met tonijn😋

• Like
    Waarderingen: Alisa, The Barbarian, Tommyx en 3 andere personen
    Caffeine is enigzins diuretisch, dus niet logisch als het gaat om hydrateren.
    Net als water. En in tegenstelling tot bijvoorbeeld zout, waarvan je vocht vasthoudt, en je dus eigenlijk puur de lat omhoog brengt hoeveel water je zou moeten drinken.

• Like
    Terug
    Naar boven