- Waardering
- 3.327
Bodybuilding is verre van gezond
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bodybuilding is verre van gezond
Nee, zeg ik dat dan?Een flesje water is toch niks teveel bij elke meal of ben ik hier echt een aparte in.
Lekkere makkelijke dooddoener
Is wel de waarheid ondanks het veel discipline vereist.Nee, zeg ik dat dan?
In mijn beleving wordt een vloeibare maaltijd of frisdrank nog wel eens als hetzelfde gezien, en die mening deel ik zelf niet.
Ik zou zelf wel al het vloeibare als “water” tellen. Bv stel je drinkt 2 monsters en 2 pepsi zero pd dan tel ik die 1.5L ook bij mijn “vocht” inname erbij maar noem het altijd water.Nee, zeg ik dat dan?
In mijn beleving wordt een vloeibare maaltijd of frisdrank nog wel eens als hetzelfde gezien, en die mening deel ik zelf niet.
Dit zou ik ook doen. Persoonlijk vind ik het wel 'lastig' om dergelijke hoeveelheden water te drinken. Ik heb bijvoorbeeld vrijwel geen behoefte om te drinken als ik eet. Hooguit een paar slokken water na het eten. Terwijl anderen echt drinken 'nodig' hebben om hun maaltijd weg te krijgen. Als ik druk bezig ben, dan vergeet ik ook vaker om veel te drinken. Om aan 6 liter water te komen dan moet ik er echt op letten. Al gaat het steeds gemakkelijker.Ik zou zelf wel al het vloeibare als “water” tellen. Bv stel je drinkt 2 monsters en 2 pepsi zero pd dan tel ik die 1.5L ook bij mijn “vocht” inname erbij maar noem het altijd water.
Momenteel drink ik ook echt alleen water, met zo nu en dan een blikje maar dat is wekelijks op 1 hand wel de tellen alleen dit zal ongetwijfeld gaan stijgen naarmate de kcal lager gaan. Probeer toch wel 6L aan te houden, maar dit is voor mij persoonlijk eigenlijk heel makkelijk en niet echt een dingetje.
Lol, zal wel aan mij liggen dat het een beetje tegenstrijdig klinkt met dit.Ik zou zelf wel al het vloeibare als “water” tellen. Bv stel je drinkt 2 monsters en 2 pepsi zero pd dan tel ik die 1.5L ook bij mijn “vocht” inname erbij maar noem het altijd water.
Momenteel drink ik ook echt alleen water, met zo nu en dan een blikje maar dat is wekelijks op 1 hand wel de tellen alleen dit zal ongetwijfeld gaan stijgen naarmate de kcal lager gaan. Probeer toch wel 6L aan te houden, maar dit is voor mij persoonlijk eigenlijk heel makkelijk en niet echt een dingetje.
Een flesje water is toch niks teveel bij elke meal of ben ik hier echt een aparte in.
Pepsi en monster is toch ook grotendeels water, dus wat voor verschil zit er voor jou in tussen 0.5l water en 0.5 monster als het om vocht gaat.Lol, zal wel aan mij liggen dat het een beetje tegenstrijdig klinkt met dit.
Hoe dan ook, maar net wat voor jou werkt 😊
Caffeine is enigzins diuretisch, dus niet logisch als het gaat om hydrateren. Andere motivatie kan zijn het verwerken eiwitten, je afvalstoffen of simpelweg een beetje lief zijn voor je nieren en lever. If so, dan vind ik frisdrank niet logisch.Pepsi en monster is toch ook grotendeels water, dus wat voor verschil zit er voor jou in tussen 0.5l water en 0.5 monster als het om vocht gaat.
Geen water drinken heeft toch niks met bodybuilding te maken??
Wat is dat openstaande potje op de achtergrond dan🤣
Wat is dat openstaande potje op de achtergrond dan🤣
wat @Buttie88 zegtWat is dat openstaande potje op de achtergrond dan🤣
Ja je moet wel een beetje fris uit de muil ruiken in de gym hè😋
Net als water. En in tegenstelling tot bijvoorbeeld zout, waarvan je vocht vasthoudt, en je dus eigenlijk puur de lat omhoog brengt hoeveel water je zou moeten drinken.Caffeine is enigzins diuretisch, dus niet logisch als het gaat om hydrateren.
weet niet of ik jou of @Buttie88 tegenkom dus zeker belangrijkJa je moet wel een beetje fris uit de muil ruiken in de gym hè😋
Zelfs Stevie wonder ziet dat nlg.Wat is dat openstaande potje op de achtergrond dan🤣