- Waardering
- 32.520
- Massa
- 160kg
Kan ik ze naar huis brengen en mee kennis maken met de moeders 👀Wel handig dat je hem in het weekend om 05h kan afhalen als ie achter de meiden gaat lopen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik ze naar huis brengen en mee kennis maken met de moeders 👀Wel handig dat je hem in het weekend om 05h kan afhalen als ie achter de meiden gaat lopen
Hoe lang ga je dit dieet aanhouden en eet je vlees?
Dit zou wel eens permanent kunnen worden (of het moet blijken dat het geen hol uitmaakt voor mijn gezondheid),.Hoe lang ga je dit dieet aanhouden en eet je vlees?
Wat eten we op bed?
Teken dat je het niet goed verteerd en je lichaam de voedingstoffen niet goed opneemt en je kort door de bocht gezegd zinloos staat te bulken.Hoe gaan jullie om met de constante scheten die je moet laten en hoevaak je naar de wc moet in de bulk? Tis sociaal best wel een dingetje.
Ik zit niet eens in een grote surplus maar eet wel lekker veel zuivel 👌
Dit had ik ook toen ik op onderhoud zat. Ik eet gewoon heel veel eiwit / kg lichaamsgewicht. Daarvan kun je zeggen is misschien overkillTeken dat je het niet goed verteerd en je lichaam de voedingstoffen niet goed opneemt en je kort door de bocht gezegd zinloos staat te bulken.
Misschien ben je wel wat lactose intolerant.Hoe gaan jullie om met de constante scheten die je moet laten en hoevaak je naar de wc moet in de bulk? Tis sociaal best wel een dingetje.
Ik zit niet eens in een grote surplus maar eet wel lekker veel zuivel 👌
Ronnie kwam van een andere planeet.Ik heb gehoord dat Ronnie Coleman ook de hele dag scheten liet.
Supergenen inderdaad
Ik eet 3/3.5x bw aan eiwitten en ik schijt niet alles onder.Dit had ik ook toen ik op onderhoud zat. Ik eet gewoon heel veel eiwit / kg lichaamsgewicht. Dat kan daardoor komen. Daarvan kun je zeggen is misschien overkill
Wat zit er hier voor lekkers boven op dan?
Wanneer ga je je haar blauw verven?Dit zou wel eens permanent kunnen worden (of het moet blijken dat het geen hol uitmaakt voor mijn gezondheid),.
Ik heb bij deze pan een half lapje hespenspek gegeten, ik eet nog af en toe een heel klein beetje vlees maar bijlange niet meer zoveel als voorheen en dus niet meer dagelijks.
Melk heb ik onlangs vervangen door amandelmelk en ik eet nog maar 1 potje yoghurt per dag, kwark at ik al langer niet meer en dat was voorheen jaren aan een stuk minstens een kilo per dag maar ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik momenteel iets mis of zo.
En je baard eindelijk eens afscheren misschien kom je dan ook aan het werk en uit de uitkering.
Als ik je goed begrijp zeg je dat het handig is om een paar dagen geen lactose houdende producten te gebruiken en kijken of er iets verandert?Ik eet 3/3.5x bw aan eiwitten en ik schijt niet alles onder.
Kwark/lactose kan een ding zijn, eventueel smaak druppels die je erin doet, zero sauzen, maar wellicht is het zo simpel dat je product x niet goed verteerd. Verander paar dagen product x naar een andere bron van die macros en kijk wat het doet.
Je kunt wel veel eten, maar als je lichaam het niet goed opneemt gebeurd er vrij weinig dan dat je alleen jezelf de ellende in werkt. Als je lichaam een seintje geeft dat er iets niet goed is anticipeer je hierop, als je bloeit plak je toch ook een pleister en als je darmen het ergens niet mee eens zijn ga je gewoon door ofwa.
Dit is cream of rice met bevroren fruit, whey drip en pindakaasWat zit er hier voor lekkers boven op dan?
Zie ik goed dat je je bevroren fruit ook echt bevroren op eet?
Ik houd van ijs maar bevroren fruit hmm niet mijn favoriet haha