apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had in jou geval gekozen voor een simpele eiwit shake met havermout diepvries fruit ect blender en gewoon opdrinken.Ook es proberen.
Vanmorgen voor het eerst op mijn inductiefornuis (haat het) pannekoeken gemaakt, had wel een garde gekocht maar geen goede bowl, maatbeker of keukenweegschaal die mijn vriendin wel heeft (die is op vakantie in Curaçao, ik kon geen vrij krijgen). Dacht dat ik aardig kon koken, zelfs onder primitieve omstandigheden in Afrika lukte dat altijd, maar nu een mislukte kaaspannekoek en een maar iets beter gelukt zoete gemaakt.
Jeetje dit ziet er zo lekker uit![]()
Nog maar een keer broodje carpaccio gemaakt. Op vers desem brood van de bakker met truffelmayo.
De eerste pannenkoek mislukt altijd 🤣 gas of inductie... de volgenden daarna zijn ze vaak perfect. Misschien ongeduld met de pan opwarmen ofzo🙄Ook es proberen.
Vanmorgen voor het eerst op mijn inductiefornuis (haat het) pannekoeken gemaakt, had wel een garde gekocht maar geen goede bowl, maatbeker of keukenweegschaal die mijn vriendin wel heeft (die is op vakantie in Curaçao, ik kon geen vrij krijgen). Dacht dat ik aardig kon koken, zelfs onder primitieve omstandigheden in Afrika lukte dat altijd, maar nu een mislukte kaaspannekoek en een maar iets beter gelukt zoete gemaakt.
Haha ja klopt?
Haha thanks babe, is meer gemak dit.Zonde! Vers of diepvries is echt een smaaksensatie in vergelijking. Valt mij dan weer tegen na die culinaire vlees foto's van jou altijd 😁
Ahhhh neee spruitjes 🤮
Ik heb geen blender, havermout, diepvries fruit en al helemaal geen eiwit.Ik had in jou geval gekozen voor een simpele eiwit shake met havermout diepvries fruit ect blender en gewoon opdrinken.
Jeetje dit ziet er zo lekker uit
Heb je geen whey?? Wat eet je normaal dan in de ochtendIk heb geen blender, havermout, diepvries fruit en al helemaal geen eiwit.
Drinken lukt dan weer wel, meestal iets te goed.
"Aardig kan loken" was natuurlijk een parabool (ja,ja).Het is een hele geruststelling voor de rest van DBB dat er ook dingen zijn waar zelfs jij niet goed in bent!
Succes!
![]()
Haha thanks babe, is meer gemak dit.
Zal speciaal voor jou volgende keer diepvries pakken!
Ik doe niet mee met die whey onzin. Om te beginnen slaap ik een gat in de dag, dan schenk ik wat in en ga een eitje bakken met ham, of ik eet een have liter speciale yoghurt, bv. van Almhof. Als ik vrij ben sla ik het ontbijt (maar niet het slokje) meestal over en eet gebakken aardappels met zelfgemaakte mayonaise als brunch, daar fiets ik goed op.Heb je geen whey?? Wat eet je normaal dan in de ochtend
Bedoel je niet een hyperbool."Aardig kan loken" was natuurlijk een parabool (ja,ja).

Ik ben best wel bescheiden, maar daarnaast ook realistisch.
Hoeveelste was je nou geworden bij mr Olympia?Ik ben best wel bescheiden, maar daarnaast ook realistisch.

1e
Ik heb zou COR ook wel eens een kans willen geven. Op www.supspace.nl en www.alphasups.nl zie ik enorm veel merken. Heb jij aanraders qua smaak? / merken die het beste smaken? Ervan uit gaande dat ik er GEEN flavpowder / eiwitpowder aan toevoeg voor de smaak.Veel mensen doen de hoeveelheid COR x3 zo’n beetje, ik doe zelf COR x7 met kokend water roerend toevoegen en dan nog 3min magnetron, zo wordt het een soort hele dikke pudding. Paar minuten laten afkoelen en dan fruit + drip erover. Ook lekker om een paar uur (of overnight) in de koelkast en te zetten en koud te eten. Ik gebruik zelf de COR van TBJP of XXL Nutrition. In de ochtend eet ik het koud en maak ik het de avond ervoor, dan gebruik ik zelf rijstmeel van DeNotenShop + flavor powder van ESN 👌🏻
![]()
![]()
![]()
![]()
Met wat zout vind ik ze prima